شهروندخبرنگار سیستان و بلوچستان؛

سرعت غیرمجاز راننده و واژگونی تریلی حامل انبه در منطقه بلوچستان + فیلم

فیلمی از واژگونی یک دستگاه تریلی حامل میوه انبه در منطقه بلوچستان را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، سیستان و بلوچستان بهشت میوه‌های گرمسیری به حساب می‌آید به طوری که شرایط آب و هوایی گرم، مرطوب و تقریباً استوایی این استان را به خاستگاه متنوع‌ترین میوه‌های گرمسیری کشور تبدیل کرده، میوه‌هایی خاص که در مزه و نمونه کم نظیر بوده و توجه هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند.

گواوا، چیکو، سیتاپُل، پاپایا، جَم، تمبر هندی، بیرام، جمبولان، کنار، انبه، موز و بسیار نام‌های دیگر از جمله میوه‌های تولیدی جنوب سیستان و بلوچستان بوده که در ظاهر و طعم بی‌نظیر است.

برداشت انبه از اردیبهشت آغاز و تا پایان تیر در سیستان و بلوچستان ادامه دارد، اظهارداشت: انبه در سطح یکهزار و ۴۰۰ هکتار از باغات میوه استان کشت می‌شود.

بَلوچـِستان منطقه‌ای است که در بخش جنوب شرقی فلات ایران قرار دارد؛ که از کنار کویر کرمان در شرق بم و کوه‌های بشاگرد تا مرزهای غربی سند و پنجاب و هند را در بر می‌گیرد. جمعیت این سرزمین گرم وخشک و کوهستانی، مردمان ساکن در آن قوم بلوچ هستند. بلوچستان متشکل از استان سیستان و بلوچستان واقع در جنوب شرقی ایران، قرار دارد .

یک دستگاه تریلی حامل میوه انبه به علت سرعت غیرمجاز در منطقه بلوچستان دچار حادثه شد و فیلمی را که شهروندخبرنگار ما ارسال کرده مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید:

  • تصادف شدید دو خودرو در جاده باغ معروف تبریز+ فیلم

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار