مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس طی پیامی ضمن قدردانی از مردم فهیم فارس و جامعه نخبگان دانشگاهی به واسطه مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد، نشانه‌های این حماسه را انتخاب هشتمین رییس جمهوری کشور در دهه کرامت با عنوان «خادم جمهور» دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس طی پیامی ضمن قدردانی از مردم فهیم فارس و جامعه نخبگان دانشگاهی به واسطه مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد، نشانه‌های این حماسه را انتخاب هشتمین رییس جمهوری کشور در دهه کرامت با عنوان «خادم جمهور» دانست.

حجت الاسلام حمید مقامی همچنین ضمن تشکر از تاریخ سازی دوباره مردم فهیم فارس و دیار سومین حرم اهل بیت (ع) گفت: نتایج و برکات این حماسه بزرگ هرچه سریعتر در زندگی مردم با بهبود اوضاع در همه بخش‌های اقتصادی و ... نمود عینی پیدا کند.

در این پیام آمده است: اکنون که انتخابات هشتمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا به همراه دومین دوره میان‌دوره‌ای مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به سرانجام رسید، جا دارد از عموم مردم بویژه تشکل‌های سیاسی وجامعه نخبگان دانشگاهی قدردانی کنیم فارس که در مراسم باشکوهی با عنوان خلق دوباره حماسه پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

اینجانب به عنوان یکی از اعضای جامعه بزرگ دانشگاهی معتقدم دولت انقلابی آینده، مسیر اعتلای ایران را فراهم می‌سازد و به توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌افزاید.

جامعه دانشگاهی در این عرصه، برگ زرینی از پیشگامی را به نمایش گذاشت.

لازم می‌دانم مراتب امتنان و سپاسگزاری خود را از جامعه دانشجویی واساتید و نخبگان سیاسی و اجتماعی که در شکل‌گیری این اعلام کنم.

همچنین جامعه دانشگاهی از منتخب مردم به عنوان «خادم جمهور» انتظاردارد به مشکلات جامعه دانشجویی واساتید بیشتر توجه کند ونیاز است از نخبگان دانشگاهی برای رفع مشکلات کشور بیشتر مشورت گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.