سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره مذاکرات خود با فدراسیون فوتبال عراق توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از رسانه‌های عراقی امروز خبر داد که فدراسیون فوتبال این کشور برای تقویت تیم ملی فوتسال عراق قصد دارد حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی ایران را به خدمت بگیرد.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر اظهار داشت: به قول معروف همیشه در خانه عروس کلی خبر است، اما در خانه داماد هیچ خبری نیست. چند روز قبل با فدراسیون فوتبال عراق مذاکره کردم، اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم که بخواهیم این خبر را اعلام کنیم. این خبر فقط در حد گمانه زنی رسانه‌های عراقی است. هنوز بر سر برخی از موارد مثل مدت و مبلغ قرارداد، به توافق نرسیده ایم.


بیشتر بخوانید


سرمربی سابق تیم ملی فوتسال افزود: مثلا من یک مبلغی را به آن‌ها اعلام کرده ام و آن‌ها مبلغ دیگری گفتند. درباره مدت قرارداد به آن‌ها گفتم که بیشتر از یک سال نباشد، اما آن‌ها می‌خواهند قرارداد بیشتر از یک سال باشد.

شمس درباره اینکه چقدر راغب است هدایت تیم ملی فوتسال عراق را بر عهده بگیرد بیان داشت: این فرصتی است که برای من به وجود آمده است. با توجه به اینکه من سال‌های آخر مربیگری را پشت سر می‌گذارم، بنابراین فکر می‌کنم پیشنهاد بدی نباشد.در آخرین جلسه ای که با فدراسیون فوتبال عراق داشتم پیشنهادم را به آن‌ها ارائه دادم و قرار شد آن‌ها از طریق کمیته فنی پیشنهاد من را بررسی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار