رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز را ۱۲ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۲ مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز در این کلانشهر گفت: مهار آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه ملاشیه که به علت اتصال برق یخچال رخ داده بود و همچنین اطفای حریق منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت خیابان مهران به علت نشت گاز پیک نیک با تلاش آتش نشانان انجام شدند.

او اطفای حریق ساختمان متروکه در منطقه زیتون کارگری، واحد مسکونی در خیابان ۷ رسالت به علت نشت گاز پیک نیک در تراس، کنتور برق منزل مسکونی در منطقه خشایار و ۱۰۰ دستگاه خیابان کربن یک و انبار ضایعات جنب پمپ بنزین زیباشهر را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور برشمرد.

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان همچنین عملیات مهار آتش سوزی در منزل مسکونی در منطقه باهنر خیابان ۱۰ آرش به علت اتصال برق محافظ یخچال، مغازه شیرینی فروشی در خیابان طالقانی نبش نظامی به علت بی احتیاطی در روشن گذاشتن پیک نیک و نجات یک مرد که تعمیر کولرگازی روی پشت بام دچار برق گرفتگی شده بود را با موفقیت انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در منطقه شهرک دانشگاه خیابان ۳۳، نشت گاز شهری در منزل مسکونی را با ایمن سازی برطرف و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب منزل در منطقه لشکر خیابان رستگاری یک شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.