پرس تی وی پیوند‌های امنیتی و مطبوعاتی را در «۱۰ دقیقه» بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،جدیدترین قسمت تولیدشده از مجموعه مستند «۱۰ دقیقه» شبکه پرس تی‌وی، به تشکیل گروه مطالعات جنگ در کالج کینگ لندن و تربیت جاسوس در این موسسه دانشگاهی در پوشش آموزش‌های آکادمیک نگاه دارد.

مهدی عرب، تهیه کننده و کارگردان «۱۰ دقیقه» در این قسمت با استناد به مقاله‌ای که توسط دو نفر از کارمندان کالج کینگ نوشته شده است، به این نکته اشاره می‌کند که اساتید این کالج را سیاست‌مداران انگلیسی و فرماندهان نظامی ناتو تشکیل می‌دهند. همچنین همکاری نزدیکی بین کالج کینگ لندن و دانشگاه‌های اسرائیل وجود دارد.

این مستندساز بر عملکرد و سوابق فارغ‌التحصیلان این کالج نیز تمرکز کرده و خاطر نشان می‌کند که بسیاری از این افراد به خصوص اسرائیلی‌ها در کشور‌های مختلف شروع به جاسوسی می‌کنند و حتی دست به اقدامات جنایت‌کارانه علیه بشریت می‌زنند.

این مستند همچنین به بررسی نگرانی‌ها از پیوند‌های مطبوعاتی و امنیتی در کالج کینگ لندن می‌پردازد و تصریح می‌کند که تعداد زیادی از برجسته‌ترین گزارشگران، تهیه کنندگان و مجریان جهان که در ساختار مشهورترین رسانه‌ها از جمله نیویورک تایمز، سی ان ان و بی بی سی کار می‌کنند، فارغ‌التحصیلان این کالج هستند.

مستند «۱۰ دقیقه» امروز یکشنبه ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی رفت و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه‌شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
هرجا اسم جاسوس و نفوذی هست دست اسراییل تو کاره
آخرین اخبار