بتن ریزی طرح تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک با حضور استاندار و برخی مسئولان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، شهردار اراک و سایر مسئولان استانی و شهرستانی بتن ریزی طرح تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک آغاز شد.

بیاتیان شهردار اراک در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: طرح تقاطع غیرهمسطح مقاومت اراک اواخر اسفند ۹۲ شروع شد و پس از ۱۰ سال توقف با همدلی و همراهی همه مسئولان در مدت ۱۸۰ روز به اتمام می‌رسد و در ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیاتیان افزود: در این طرح سطحی با عرشه ۱۰۰ متر، عرض ۲۵ متر و ارتفاع ۱۸۰ متر به میزان ۳ میلیون متر مکعب بتن ریزی می‌شود که در کشور بی‌نظیر است و ۴۵ میلیارد تومان اعتبار از ۳۰۰ میلیارد تومان کل قرارداد ۶ طرح در دست اجرای شهر اراک را به خود اختصاص داده است.

مهندس کاری رئیس کارگروه پروژه‌های کلان شهر اراک هم از اهمیت و ویژگی‌های خاص این پروژه گفت و به اشتغالزایی ۳ هزار نفر در ۶ پروژه مهم شهری اراک اشاره کرد.

آقای آقازاده استاندار مرکزی هم درجریان بازدید از این پروژه از همراهی و همدلی و صبوری مسئولان و مردم و قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای پروژه‌های بزرگ شهری اراک تشکر و قدردانی کرد.

آقازاده افزود: مسئولان و قرارگاه خاتم الانبیا که مجری این طرح در شهر اراک هستند برای مدیریت شهری از افراد کاردان بهره بگیرند که این موضوع می‌تواند به پیشرفت و آبادانی شهر کمک کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.