امام جمعه اندیمشک گفت: به مناسبت دهه کرامت و با رعایت نکات بهداشتی، خادمان بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع) وارد این شهر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه اندیمشک با اشاره به مناسبت دهه کرامت گفت: با حضور جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) و مسئولان و با رعایت نکات بهداشتی، خادمان بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع) که پرچم متبرک حرم حضرت امام رضا (ع) را به همراه داشتند، وارد این شهر شدند.

او با بیان اینکه آیین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید که در یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار شد، افزود: خادمان رضوی ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، در وصف حضرت امام رضا و اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

موسوی بیان داشت: به مناسبت ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) که به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خادمان بارگاه مطهر رضوی در شهر‌های اندیمشک، آزادی، چم گلک، بیدروبه و حسینیه برگزار می‌شود.

امام جمعه اندیمشک تصریح کرد: عالم آل محمد (ع) و کریمه اهل بیت (س) مایه فخر و مباهات مردم ایران اسلامی هستند و عنایات آن‌ها همواره شامل حال کشورما می‌شود و برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید، برکات زیادی برای مردم به دنبال دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.