فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۳۸ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال انواع کالا‌های قاچاق در اجرای سومین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های ممنوعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان،  فرمانده انتظامی البرز گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سومین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های ممنوعه طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان البرز به اجرا درآمد.

 فرمانده انتظامی البرز  با بیان این که ارزش کالا‌های کشف شده ۱۳۸ میلیارد ۷۸۴ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: کالا‌های قاچاق کشف شده شامل دارو، خودرو، دستگاه ماینر، لوازخانگی، فرآورده‌های نفتی ودخانیات و ... است.

سردار محمدیان گفت: در اجرای این طرح ۱۸ متهم دستگیر، ۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف، ۸ باب انبار دپو کالای قاچاق پلمب و ۳۸ فقره پرونده در اجرای طرح تشکیل شد.

او افزود: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که به همین منظور با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.