مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان:

چهار عنوان برگزیده مهرواره طنز به نوجوانان کانون همدان رسید

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: چهار عضو این کانون عناوین برگزیده مهرواره طنز «یک وعده لبخند»را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  بهناز ضرابی زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: چهار عضو این کانون عناوین برگزیده ۳ بخش شعر، داستان و اینفوگرافی مهرواره طنز «یک وعده لبخند»را کسب کردند و با رای داوران این مهرواره طنز که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد، برگزیدگان سه بخش داستان، شعر و اینفوگرافی معرفی شدند.

او  از ارسال تعداد ۵۴ اثر از اعضای کودک و نوجوان استان همدان به دبیرخانه این مهرواره خبر داد و اعلام کرد: در بخش شعر "زهرا حمزه‌ای قیصر" عضو کارگاه ادبی مرکز فرهنگی‌هنری صالح آباد، در بخش داستان "محدثه قاسمی" و "ابوالفضل وثوقی" از مراکز فرهنگی‌هنری کانون بهار و مریانج و در بخش اینفوگرافی نیز "دیانا نظری" از مرکز فرهنگی‌هنری کانون قروه درجزین به عنوان برگزیدگان این جشنواره از استان همدان معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود: فراخوان این مهرواره در بخش‌های شعر کلاسیک و آزاد، داستان کوتاه و اینفوگرافی با موضوع کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در ایام شیوع ویروس کرونا ویژه گروه‌های سنی نونگاه (۱۲+) و نوجوان (۱۵+) در بهمن سال گذشته از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل منتشر شد.

ضرابی زاده ادامه داد: شاد زیستن برای کودکان و نوجوانان به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌کند.

او عنوان کرد: ایجاد زمینه‌های شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش می‌دهد و در زمانی که شادی و نشاط واقعی در بین کودکان و نوجوانان وجود نداشته باشد، افسردگی، استرس و ناشادی، جای آن را در بین این نسل خواهد گرفت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.