درخواست فلسطین برای گنجاندن نام رژیم صهیونیستی در فهرست ناقضان حقوق کودکان

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه جهانی خواست در زمینه گنجاندن نام رژیم صهیونیستی در فهرست ناقضان حقوق کودکان تلاش کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، وزارت خارجه فلسطین از جامعه بین‌المللی خواست برای حمایت از ملت فلسطین به ویژه کودکان عمل کند و برای بازخواست رژیم صهیونینستی به سبب جنایت‌هایش و همچنین گنجاندن نام این رژیم در فهرست سیاه طرف‌هایی که جنایت‌های شدیدی علیه کودکان مرتکب می‌شوند، تلاش کند.

وزارت خارجه فلسطین افزود: اضافه نشدن نام رژیم اشغالگر اسرائیل در فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان در گزارش دبیرکل سازمان ملل که به زودی منتشر خواهد شد، جانبداری از جنایتکاران رژیم اشغالگر و تضمین فرار آن‌ها از مجازات محسوب می‌شود.

پیش از این منابع خبر ایعلام کردند آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، با درج نام ارتش رژیم صهیونیستی در فهرست ناقضان حقوق کودکان مخالفت می‌کند. این اقدام از سوی گروه‌های فلسطینی و مقاومت به شدت مورد اعتراض قرار گرفت. فلسطینیان این اقدام را جانبداری از جنایتکاران رژیم اشغالگر و تضمین فرار آنها از مجازات دانستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار