رئیس فدراسیون تنیس در خصوص برگزاری مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در گفت وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مجمع سالیانه این فدراسیون اظهار کرد: امروز مجمع عمومی فدراسیون تنیس در خصوص بررسی عملکرد این فدراسیون در سال ۱۳۹۹ را به صورت ویدیو کنفرانس برگزار کردیم.

او درباره اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس آقایان و بانوان گفت: ما مسابقات بین المللی تنیس IDF اصفهان را در مرداد و شهریور ماه در شهر تهران برگزار خواهیم کرد. همچنین فدراسیون تنیس سه مسابقه جایزه بزرگ تنیس را در تیرماه برگزار خواهد کرد. فدراسیون همچنین مسابقاتی را نیز برای تیم‌های پایه تنیس برگزار خواهد کرد. مسابقات پیش رو با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

عزیزی درباره مشکلات زمین فدراسیون تنیس بیان کرد: متاسفانه علی رغم مذاکراتی زیادی که داشته ایم، هنوز مشکل زمین تنیس فدراسیون حل نشده است و در حال حاضر فدراسیون مالک هیچی زمین تنیسی نیست. ما اگر زمین تنیس در اختیار داشته باشیم بسیاری از مشکلات اردو‌های تیم ملی آقایان و بانوان حل خواهد شد. درحال حاضر ما از زمین‌های تنیس بخش خصوصی استفاده می‌کنیم.

او درباره مطالبه اش از وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان اعتبارات خوبی را برای فدراسیون تنیس در سال ۱۳۹۹ در نظر گرفت و فدراسیون تنیس توانست مبلغ ۴ میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان از بدهی هایش را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پرداخت کند. من از تلاش‌های سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان در این خصوص تشکر می کنم.

او خاطر نشان کرد: من از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تقاضا می‌کنم، زمین‌های تنیسی که مالکیت آن زمانی در اختیار فدراسیون تنیس بود را مجددا به فدراسیون برگرداند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار