استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان نرگسی گچساران، دهدشت، بهمئی، دنا و بیمارستان لنده در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بويراحمد گفت: بیمارستان ۱۴۲ تخت خوابی نرگسی گچساران، بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی دهدشت، بیمارستان‌ های ۳۲ تخت خوابی بهمئی و دنا و بیمارستان لنده در حال ساخت است.
 
کلانتری با اشاره به ظرفیت‌ های استان در بخش بهداشت و درمان، گفت: ساخت بیمارستان در همه شهرستان‌ های استان حرکتی شایسته با هدف ارتقای شاخص‌ های درمانی در کهگیلویه و بویراحمد است.

او با بیان اینکه بیمارستان نرگسی گچساران و بیمارستان بهمئی امسال به بهره برداری می‌رسد، ساخت بیمارستان لنده را مطلوب و رضایت بخش خواند و اضافه کرد: کار ساخت این بیمارستان به سرعت در حال انجام است.
 
کلانتری به پیگیری احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت با مشارکت تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و افزود: همه تلاش خود را برای راه اندازی این بیمارستان انجام داده ایم و هم اکنون در مراحل پایانی هستیم.

او گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت در زمینی به مساحت چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع امسال آغاز شد.
 
استاندار افزود: ۲ هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال در چند سال اخیر برای ساخت بیمارستان‌ های این استان از جمله بیمارستان نرگسی، کلینیک دهدشت و سایر مراکز درمانی استان هزینه شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.