عبادی‌پور: با این شرایط شانسی در المپیک نخواهیم داشت

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با این گونه بازی‌ها، شانسی در المپیک هم نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان پس از شکست ۳ بر صفر مقابل فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ اظهار داشت: ما شانسی برای پیروزی نداشتیم. با این گونه بازی‌ها شانسی در المپیک هم نخواهیم داشت. ما باید در تیم تغییرات ایجاد کنیم تا پیروز شویم.

وی ادامه داد: این بازی باعث شرمندگی همه ما است. این بازی بی‌احترامی به خودمان بود. آن‌ها به ما بی‌احترامی کردند. فرانسوی‌ها راه می‌رفتند و به ما می‌خندیدند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: اگر این گونه باشد، هیچ شانسی برای پیروزی نخواهیم داشت و باید تغییراتی را ایجاد کنیم تا بتوانیم پیروز شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۰۹:۱۷ ۲۶ تير ۱۴۰۰
چرا اینطور صحبت می کنید دوستان اگه ایشون در ترکیب نباشن صد درصد در دریافت و دفاع توپ ما مشکل بزرگی خواهیم داشت و اینم اضافه کنم که برای تک تکتون متاسفم می خواید که عاقبت آقای کواچ رو سر ایشون بیارید که با دلخوری تیم ملی رو ترک کنه واقعا جای امید بخشیدنتونه که عوض اینکه دلداری بدین و روحیه دارین تخریبشون می کنید برید کشورای دیگه رو ببینید اونا مثله شما نیستن حتی اگه بازیکنی از تیمشون خیلی اشتباه کنه هرگز بهش توهین نمیکنن واقعا متاسفم واقعا
عوض اینکه ما برای دنیا از لحاض فرهنگی الگو باشیم داریم درس عبرت میشیم.
آدم هرگز هرگز به هم وطن خودش توهین نمی کنه
و اینم بگم که چرا اون روزای طلایی رو یادتون که آقای عبادی پور چقدر که سرافرازی اسم ایران تو دنیای والیبال کمک کرد برگردید به گذشته و یکم اون روزا رو به یاد بیارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
عامل باختی آقا میلاد. ایران ۵ نفره هست و تیم مقابل ۷ نفره.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
عامل اصلی بخت خودت دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
یعنی واقعا سنگ پا باید بیاد از روی تو خجالت بکشه آخه برادر تو خودت یکی از علل اصلی این شکستایی من نمیدونم این مربی چی توی تو دیده که حتی حاضر نیست پنج ثانیه هم تعویضت بکنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
یکی از دلایل افت ایران و عادت به باخت تیممون خودتی قشنگ.
آخرین اخبار