به دنبال اجرای طرح زیر سایه خورشید، این بار شهرستان ارزوئیه پذیرای خدام حرم مطهر امام رضا (ع) و پرچم متبرک آستان مقدس رضوی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رسول خادمی پور، امام جمعه موقت ارزوئیه در حاشیه اجرای طرح زیر سایه خورشید در این شهرستان گفت: کاروان زیر سایه خورشید در ایام ویژه دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مهمان شهرستان ارزوئیه شد.

او ضمن خوش آمد گویی به خدام حرم رضوی افزود: با توجه به شرایط ویژه کرونایی، برنامه‌ها با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام خادمی پور تصریح کرد: این کاروان بعد از ورود به شهرستان ارزوئیه به مزار مطهر شهدای گمنام این شهرستان رفت و مورد استقبال عاشقان و شیفتگان امام هشتم (ع) و همچنین جمعی از مسئولان شهرستان قرار گرفت و با اهدای هدایای متبرک (نمک و شکلات) مدعوین را از زیر پرچم رضوی بدرقه کرد.

او بیان داشت: در ادامه این برنامه‌ها، خادمان امام رضا (ع) همراه با پرچم متبرک آستان قدس رضوی با حضور در روستا‌های محمد آباد، دولت آباد، صوغان و دهسرد به دیدار خانواده شهیدان اسماعیل دهقانی، داراب دهقانی، مرید خدابخش و منصور ایرانپور رفتند و نسیم خوش حریم رضوی را در دل‌های مردم این شهرستان آکنده کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار