سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان درباره شکست تیمش برابر تیم استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین بادامکی سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان درباره شکست تیمش برابر تیم استقلال اظهار کرد: اگر بازیکنان  ما خودشان را باور داشتند، با توجه به شرایط استقلال می‌توانستیم با امتیاز بازگردیم، اما روز خوب خیلی از بازیکنان ما نبود و امیدوارم در دیدار‌های بعدی بهتر شویم.

بادامکی درباره این که آیا عصبانیت محمد نوازی در نشست خبری بعد بازی و ادعای مهدی رحمتی مبنی بر اینکه تیم‌ شهرستانی را بدبخت کردند، به پنالتی که برای این تیم نگرفتند، ارتباط دارد، بیان کرد: به طور حتم این موضوع تاثیرگذار است. وقتی با تمام مشکلات مان به چنین دیداری می‌آییم دست کم توقع داریم عدالت برقرار شود، اما متاسفانه امروز این عدالت برقرار نبود. اعتراض ما روی صحنه پنالتی بود. در حالی که بازی می‌توانست مساوی شود، تیم ما ۲ بر صفر شکست خورد.  

او درباره شرایط مدیریتی باشگاه پدیده بیان کرد: باید هرچه سریع‌تر تکلیف تیم پدیده را برای فصل بعد مشخص کنیم. همچنین در نقل و انتقالات باید  بهتر عمل کرده و بازیکنان مد نظر کادرفنی را به خدمت بگیریم. همچنین باید زودتر مدیریت تیم تعیین تکلیف شود تا آرامش در شهر مشهد حاکم شود.

سرپرست تیم فوتبال پدیده درباره اینکه آیا نام این تیم پدیده است یا شهرخودرو، گفت: در تمام برگه‌هایی که در جلسات قبل از بازی با ما می‌دهند نام تیم پدیده است.


بیشتر بخوانید


 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
تو دیگه لنگی!! از عدالت صبحت نکن که 8 سال تمام عدالتها برای چرکپولیس
آخرین اخبار