معاون سازمان صمت بوشهر گفت: تولید کنندگان سیمان در استان مکلفند اطلاعات تولید و فروش خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم محمد زاده معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در اجرای تبصره ۲ دستور ۴ مصوبات صد و سی و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار (موضوع نامه شماره ۳۵۰۷۷/۶۰ مورخ ۲۵/۱/۱۴۰۰)، همه شرکت‌های تولید کننده سیمان در استان بوشهر مکلفند اطلاعات مربوط به موجودی اولیه، تولید، فروش، مصرف، ورود و خروج انبار را مطابق برنامه زمان‌بندی و ترتیبات ابلاغی، در سامانه‌های جامـع تجارت www.ntsw.ir و جامـع انبار‌ها www.nwms.ir ثبت کنند.

او با اشاره به شفاف سازی عملکرد همه واحد‌های تولیدکننده و فروشنده سیمان، افزود: اجرای این دستورالعمل کشوری در استان بوشهر به صورت جدی و با نظارت کامل از سوی دستگاه‌های نظارتی و سازمان صمت استان پیگیری و دنبال خواهد شد.


بیشتر بخوانید


معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: مستندات و فیلم‌های آموزشی مورد نیاز در صفحه سامانه جامع تجارت به نشانی www.ntsw.ir وجود دارد و شماره تماس سامانه جامع تجارت ۷۵۴۹۲۰۰۰-۰۲۱ آماده پاسخ‌گویی و راهنمایی شرکت‌ها است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.