برای سنجش ورود به پیش دبستانی و مدرسه چه مدارکی نیاز است؟

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی گفت: تنها یکی از والدین برای انجام سنجش نوآموزا ن مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  محمود عسگری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی با اشاره به آغاز سنجش نوآموزان در استان مرکزی گفت: تنها یکی از والدین برای انجام سنجش نوآموز مراجعه کنند.

عسگری افزود: والدین نوآموزان بدو ورود به مدرسه و دوره پیش دبستانی در هنگام مراجعه به پایگاه‌های سنجش باید مدارکی شامل شناسنامه کودک، شناسنامه پدر و مادر، یک قطعه عکس سه در چهار و کار واکسن کودک را همراه داشته‌باشند.

او با اشاره به اینکه سنجش نوآموزان تا پایان شهریورماه ادامه دارد از پدر و مادر‌ها خواست به نوآموز استرس و نگرانی وارد نکنند و برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی تنها یکی از والدین هراه کودکشان در پایگاه‌های سنجش حاضر شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی بیان کرد: نوآموزان از نظر بینایی، شنوایی، جسمی و حرکتی، رفتاری، آمادگی تحصیلی و بهداشت و سلامت مورد سنجش قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه ۲۰ پایگاه الف و ب و یک پایگاه تخصصی وظیفه سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه و دوره پیش دبستانی را برعهده دارند ادامه داد: هر پایگاه الف روزانه ۳۳ نوآموز و هر پایگاه ب روزانه ۲۲ نوآموز بدو ورود به مدرسه و دوره پیش دبستانی را مورد سنجش و معاینه قرار می‌دهد.

از ۳۶ هزار نوآموز بدو ورود به مدرسه در استان مرکزی ۲۴ هزار نفر بدو ورود به مدرسه و ۱۲ هزار نفر بدو ورود به دوره پیش دبستانی هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.