مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: مادر شهیدان قدرت‌اله و سعید افشاری‌راد دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور  ایثارگران استان زنجان گفت: حاجیه جیران داودی مادر شهیدان والامقام قدرت‌اله و سعید افشاری‌راد از شهدای استان زنجان پس از تحمل یک‌دوره بیماری در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.


او افزود: مراسم وداع و تشییع مادر شهیدان افشاری‌راد در آرامستان  بهشت کبری  شهرستان ابهر و در جوار گلزار شهدای این شهر، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.


کاظمی ادامه داد: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرم دره و ساطانیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و سرپرست بنیاد شهید شهرستان خرمدره و رییس بنیاد شهید شهرستان ابهر و خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران  در این مراسم حضور داشتند.


شهید سعید افشاری‌راد از طریق سپاه عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در تاریخ هجدهم مهرماه سال ۱۳۶۲ در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شادت نائل آمد و در زادگاهش به خاک سپرده شد.


شهید قدرت‌اله افشاری‌راد  با آغاز جنگ تحمیلی از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در  تاریخ بیستم بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود افشاری راد
۲۳:۱۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
شهید سعید افشاری راد عضو سپاه ابهر در عملیات والفجر ۴ در ارتفاعات پنجوین عراق در یگان ضد زره و رده اطلاعات عملیات لشگر۱۷ علی ابن ابی طالب ع در آبان ماه ۱۳۶۲ در عنفوان جوانی ۲۰ سالگی بدرجه رفیع شهادت نایل آمد. ،،،، شهید قدرت الله افشاری راد عضو بسیج سپاه ابهر در عملیات والفجر ۸ در منطقه اروند رود در یگان غواص و تخریبچی لشگر ۳۱ عاشوری در بهمن ماه ۱۳۶۴ در شباب جوانی ۱۷سالگی بر چهره زیبای شهادت بوسه زد و شهد شیرین شهادت را سرکشید. ،،،،،شهدا در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقونند.