شیرخانی از کشف و توقیف ۵ دستگاه ماینر در یکی از محلات شهر ایلام خبر داد و گفت:استفاده کنندگان از دستگاه‌های ارز دیجیتال را معرفی کنید.

 هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: یکی از عوامل کمبود تولید برق در کشور و به تبع آن استان ایلام همین استفاده کنندگان از دستگاه‌های ماینر است که در صورت آگاهی از مکان چنین افرادی آن‌ها را معرفی نمایید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام ادامه داد: فرد خاطی توسط نیرو‌های محترم انتظامی دستگیر و ضمن توقیف ۵ دستگاه ماینر که به صورت کاملا حرفه‌ای در خانه و بدون سر و صدا فعال بودند، جهت گذراندن مراتب قانونی به دستگاه قضایی معرفی گردید.

او خطاب به هم‌استانی‌های گرامی عنوان کرد: یکی از دلایل اصلی خاموشی‌های اجباری، استخراج غیرمجاز رمزارز‌ها در کارگاه‌ها، منازل و...... است که از برق یارانه‌ای که حق مردم است به سود خود استفاده غیرمجاز کرده و باعث خاموشی‌های اجباری می‌شوند؛ لذا از عموم مردم آگاه استان ایلام خواهشمند است در جهت کاستن از احتمال خاموشی‌های گسترده بخصوص در ایامی که با افزایش دمای هوا مواجه هستیم، پس از حصول اطمینان از محل فعالیت استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز (ماینر) آن را اطلاع دهند.

شیرخانی در پایان گفت: با مراجعه به آدرس اینترنتی و کلیک بر روی گزینه «ثبت گزارش رمزارز غیرمجاز» گزارش خود را ثبت نمایید.

انتهای پیام /غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.