شهردار اسدآباد گفت:وفاق و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر، برای حل مشکلات و حرکت به سوی توسعه پایدار شهری موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیرضافعله گری,شهردار اسدآباد گفت:اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان شهروندان در پارلمان شهر با وفاق، هم‌افزایی، مشارکت و برنامه‌ریزی و تصویب لوایح و طرح های توسعه‌ی پایدار شهری در جهت رفع مشکلات و حل مسائل تاثیرگذار خواهند بود.

او ادامه داد:امروزاسدآباد بیش از پیش در عرصه‌های استانی و ملی می‌درخشد اما نباید از نیازها، معضلات و مشکلات آن غافل شد و برنامه‌ی توسعه ۵ساله‌ی شهر، سند راهبرد فرهنگی اجتماعی شهرستان، بازنگری طرح جامع تفصیلی و درخواست‌ها و تقاضاهای شهروندان بخش کوچکی از نیاز امروز اسدآباد است.

شهردار اسدآباد یادآور شد : با بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های بزرگان، فرهیختگان و نخبگان شهر می توان شکوفایی و توسعه اسدآباد را در آینده نزدیک شاهد بود.

فعله گری با تشکر از همه نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اسدآباد و تبریک صمیمانه به منتخبان مردم ، از اعضای دوره‌ی پنجم شورای شهر هم قدردانی کرد و افزود: امیدوارم در سایه هم افزایی و تعامل متقابل میان خادمان مردم در نهاد شورا اسلامی شهر و شهرداری، بتوانیم به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه شهری گام برداریم.

او در خاتمه گفت: امیدوارم ششمین دوره شورای اسلامی شهراسدآباد، موجب تسریع روند بخش عمران، آبادانی و پیشرفت شهر شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار