مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت سفارس کتب درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از ۶ تیرماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مطابق تقویم زمانی مندرج در شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ و اطلاع‌رسانی قبلی از طریق رسانه ملی، پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش، ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان و پیگیری مدیران مدارس، زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان میان پایه از ۲۰ فروردین ماه تا ۲۲ خردادماه بوده است.

او افزود: تاکنون حدود ۹۰ درصد دانش آموزان میان پایه دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و دوره دوم متوسطه شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش، پایه‌های یازدهم و دوازدهم سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده اند و حدود ۱۰ درصد از آمار کل این دانش آموزان برای ثبت سفارش اقدام نکرده اند.

اسکندری نسب عنوان کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه تمدید و از یکم تا پنجم تیرماه فعال خواهد بود و دانش آموزانی که به هر دلیل کتاب درسی خود را ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند اقدام کنند.

او گفت: پس از پایان مهلت تمدید ثبت نام میان پایه‌ها، بدون فوت وقت دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم می‌توانند از تاریخ ۶ تیر ماه ۱۴۰۰، پس از ثبت نام در مدرسه با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir، سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بعد از آنکه ثبت نام‌های دانش آموزان انجام شد؛ در مهرماه ثبت سفارش تک جلدی کتاب‌ها آغاز می‌شود تا علاقه مندان و فرهنگیان بتوانند از این طریق، کتاب‌های مورد نظرشان را سفارش دهند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار