رئیس مجلس شورای اسلامی:

مشکل بورس حل می‌شود

قالیباف گفت: مسائل اقتصادی نظیر بورس، اشتغال و... را با همدلی و همکاری بین قوا و کمک مردم حل می‌کنیم.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از فاز ۱ و ۲ کارخانه واکسن «کوو ایران برکت» و در جمع مدیران و مسئولان بنیاد برکت انقلاب اسلامی، گفت: این افتخار بزرگ و کار ملی و عظیمی که به‌دست جوانان تربیت‌شده در مکتب امام و مکتب جهاد و شهادت و مکتب حاج قاسم سلیمانی خلق شده است، بی‌شک جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ملت با شرکت در انتخابات، مسئولیت ما را بیشتر کرد و ما وظیفه داریم بدون تقسیم جامعه و گرایش‌بندی‌های سیاسی با افتخار، خدمتگزار مردم باشیم و مسائل اقتصادی نظیر بورس، اشتغال، ازدواج و معیشت را با وجود همه سختی‌ها با همدلی و همکاری بین قوا و کمک مردم حل کنیم.

او افزود: ما خدمتگزار مردم با هر سلیقه‌ای هستیم و وظیفه خود می‌دانیم چه برای کسانی که در انتخابات شرکت کردند و چه برای کسانی که در انتخابات شرکت نکردند، نوکری کنیم.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه من باور دارم که این کشور با یک برنامه پنج‌ساله در همین شرایط سخت تحریمی می‌تواند به ثبات و آرامش برسد، گفت: البته باور این موضوع برای خیلی‌ها سخت است، اما با توکل به خدا و اراده واقعی، این کار شدنی است و بی‌شک عزت و بخشش با خداست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: بورس ایران ، سران قوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.