مسابقات جام ملت‌های اروپا امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ امشب (چهارشنبه) پیگیری می‌شود و تیم‌های گروه E و F آخرین مسابقه خود در این مرحله را انجام می‌دهند.

اسپانیا - اسلواکی / ساعت ۲۰:۳۰

در گروه E این رقابت ها، امشب تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و اسلواکی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه، در ورزشگاه ده لا کارتوخا سویای اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی اسپانیا در این رقابت‌ها آمار ضعیفی داشته است و در ۲ دیدار نخست مقابل تیم‌های سوئد و لهستان به نتیجه تساوی رضایت داد. تیم ملی اسپانیا از ۲ بازی توانست ۲ امتیاز کسب کند و در رده سوم جدول قرار بگیرد، اما تیم اسلواکی از ۲ بازی توانست یک برد و یک باخت کسب کند و با ۳ امتیاز در رده دوم جدول جای بگیرد. کسب امتیاز در این دیدار برای هر دو تیم مهم است و می‌تواند تیم صعود کننده به مرحله بعدی را مشخص کند.

لهستان - سوئد / ساعت ۲۰:۳۰

در گروه E این رقابت ها، امشب تیم‌های ملی فوتبال لهستان و سوئد از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه، در روسیه به مصاف هم می‌روند.

این دو تیم در رقابت‌های مختلف ۲۶ بار به مصاف هم رفته اند، که لهستانی‌ها ۸ برد و سوئدی‌ها ۱۴ پیروزی کسب کرده اند و ۴ دیدار هم  با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در این ۲۶ دیدار سوئدی‌ها ۵۶ گل و لهستانی‌ها ۳۷ گل به ثمر رسانده اند. تیم ملی فوتبال سوئد از ۵ بازی آخر ۴ برد و یک تساوی کسب کرده است. در آن سوی میدان لهستانی‌ها آمار خوبی ندارند و از ۵ بازی اخیر ۳ تساوی و ۲ باخت کسب کرده است. کسب امتیاز در این دیدار برای هر دو تیم لهستان و سوئد مهم است و می‌تواند تیم صعود کننده به مرحله بعدی را مشخص کند.

فرانسه - پرتغال / ساعت ۲۳:۳۰

در گروه F این رقابت ها و در حساس ترین بازی، امشب تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و پرتغال از ساعت ۲۳:۳۰، در ورزشگاه پوشکاش آرنا در شهر بوداپست مجارستان به مصاف هم می‌روند.

این دو تیم در رقابت‌های مختلف ۲۷ بار به مصاف هم رفته اند، که فرانسوی‌ها ۱۹ برد و پرتغالی‌ها ۶ پیروزی کسب کرده اند. ۲ دیدار هم بین این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در این ۲۷ دیدار فرانسوی‌ها ۵۰ گل و پرتغالی‌ها ۲۹ گل به ثمر رسانده اند. تیم ملی فرانسه از ۵ بازی اخیر ۴ برد و یک تساوی کسب کرده، اما پرتغالی‌ها از ۵ بازی آخر خود ۳ برد، یک تساوی و یک باخت کسب کرده اند.

کسب امتیاز برای ۴ تیم این گروه در بازی‌های هفته سوم گروهی جام ملت‌های اروپا مهم است. فرانسوی‌ها در این دیدار برای کسب ۳ امتیاز و انتقام شکست فینال یورو ۲۰۱۶ مقابل تیم ملی پرتغال، به میدان می روند.

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال می‌تواند در این دیدار با به ثمر رساندن ۲ گل به رکورد آقای گلی جهان که در اختیار علی دایی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران است، برسد.

مجارستان - آلمان / ساعت ۲۳:۳۰

در گروه F این رقابت ها، امشب تیم‌های ملی فوتبال مجارستان و آلمان از ساعت ۲۳:۳۰، در ورزشگاه آلیانتس آرنا در شهر مونیخ آلمان به مصاف هم می‌روند.

این دو تیم در رقابت‌های مختلف ۳۳ بار به مصاف هم رفته اند، که ژرمن‌ها ۱۳ برد و مجارستانی‌ها ۱۰ پیروزی کسب کرده اند. ۱۰ دیدار هم بین این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در این ۳۳ دیدار ژرمن‌ها ۷۰ گل و مجارستانی‌ها ۶۱ گل به ثمر رسانده اند. تیم ملی آلمان از ۵ بازی اخیر خود ۲ برد، یک تساوی و ۲ باخت کسب کرده است. مجارستانی‌ها از ۵ بازی آخر خود ۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت کسب کرده اند.

در این گروه تیم ملی فرانسه با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های ملی آلمان و پرتغال با ۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفته اند و تیم ملی مجارستان هم با کسب یک امتیاز در رده چهارم جدول گروه F قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پبام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
فقط چه حیف که ساعت تیم ها هم زمان با هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۲ تير ۱۴۰۰
پس ب سلامتی امشب 20:30 اسپانیا _ اسلواکی بازی دارن لهستان _ سوعد هم ساعت 20:30 بازی دارن هم زمان با هم فرانسه _ پرتغال هم 23:30 مجارستان _ المان هم 23:30 مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۲ تير ۱۴۰۰
پریشب تیم ملی دانمارک 4 بر 1 تیم ملی روسیه را شکست داد دانمارک 2 گل زده بود که روسیه یا ضربه پنالتی یک گل زد به دانمارک این یک گل هم با پنالتی به دست اورد روسیه چون یکی از بازیکن های دانمارک رو یکی از بازیکنان روسیه خطا کرد داور هم پنالتی گرفت
آخرین اخبار