فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش در شهرستان فردیس که با عربده کشی آرامش مردم را خدشه دار کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیسگفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که با هدف برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت اجتماعی در شهرستان فردیس اجرا شد که با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای اهالی توسط ۲ اوباش سابقه دار، شناسایی و دستگیر آن‌ها در دستورکار پلیس فردیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه هر ۲ متهم را که از ترس پلیس مخفی شده بودند را شناسایی و در یک عملیات غافلگرانه هر ۲ آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس گفت: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

او افزود: شهروندان  در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را بر هم می‌زنند، بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.