نماینده ولی فقیه در لرستان خبر داد؛

حضور مردم در انتخابات و بروز وحدت ملی و خنثی کننده توطئه دشمنان

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه وحدت و انسجام ملی را نشان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام و المسلمین رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه وحدت و انسجام ملی را نشان داد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی آمده است: حماسه آفرینی ملت سرافراز و بزرگ ایران با حضور پُر شکوه در پای صندوق‌های رأی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وحدت، انسجام ملی و چهره‌ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را بار دیگر به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت این مرز و بوم را تقویت و دشمنان ملت را در انجام توطئه هایشان ناامید ساخت.

این پیام می‌افزاید: این حضور همراه با شور و شعور و حماسه سیاسی فراموش نشدنی بار دیگر پیروی مردم آگاه و کم نظیر ایران اسلامی و مردم متدین و انقلابی استان لرستان از رهنمودهای، ولی امر مسلمین حضرت آیة... العظمی امام خامنه‌ای را به جهانیان نشان داد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی آمده است: از جانب مردم شریف استان لرستان کسب رأی اعتماد مردم ایران اسلامی را به جنابعالی تبریک عرض می‌نمایم.

این پیام می‌افزاید: بیقین استقرار دولت قوی در گام دوم انقلاب اسلامی تحقق بخش گفتمان انقلاب اسلامی برای توسعه عدالت و پیشرفت و حل مشکلات کشور بر مبنای مردم‌سالاری دینی خواهد بود.

این پیام اضافه می‌کند: قطعا تحقق مصوّبات سفر دهم فروردین ۱۴۰۰ جنابعالی به این استان و ادامه خدمات دولت سیزدهم در دوران ریاست جمهوری اسلامی جنابعالی نجات بخش مردم استان لرستان از نرخ فزاینده بیکاری، تورم، عدم رونق کسب و کار، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل شده، عدم تخصیص بی‌منطق آب، سد‌های تکمیل نشده و ده‌ها فعالیت نیمه‌کاره و رفع آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

امام جمعه خرم‌آباد اضافه می‌کند: در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توفیقات روز افزون آن جناب را در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال درخواست می‌نمایم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.