رویداد «شتاب نخود» به منظور شناسایی ایده‌های نوآورانه در حوزه نخود، در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهاب خوش‌خوی مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه و عضو کمیته علمی رویداد نخود گفت : این رویداد، ۲۳ تیر ماه، با همکاری دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه، سازمان جهاد کشاورزی، پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه و شورای ملی نخود برگزار می‌شود.

او از برگزاری این رویداد در سه محور اصلی تولید، صنایع تبدیلی و زنجیره تامین نخود خبر داد و گفت : تلاش این است که ایده‌های نوآورانه در زمینه نخود در این سه محور شناسایی شود.

خوش خوی افزود: قطعاً شناسایی افراد صاحب ایده در حوزه نخود و کمک به تجاری سازی ایده‌های آن‌ها باعث افزایش بهره وری و عملکرد کیفی و کمی این محصول و تکمیل زنجیره ارزش این محصول در سطح استان و کشور خواهد شد.

خوش‌خوی آخرین مهلت شرکت در این رویداد را ۱۰ تیرماه اعلام کرد و افزود: متقاضیان حداکثر تا این تاریخ مباید با مراجعه به پورتال دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه به آدرس https://km.uast.ac.ir/fa/form/۲۷۲/startup مشخصات خود را ثبت کنند.

او ادامه داد: افراد باید ایده‌های خود را برای ارزیابی به پورتال دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه به آدرس مذکور ارسال کنند.

او از استان کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های مطرح و شاخص در خصوص کشت نخود یاد کرد و افزود: کیفیت محصول نخود مزارع استان به حدی است که در بازار‌های خارجی هم شناخته شده است، لذا شناخت صاحبان ایده و ارائه ایده‌های نوآورانه با قابلیت تجاری سازی در خصوص این محصول در استان بسیار دارای اهمیت است.

خوش‌خوی با قدردانی از برگزارکنندگان و حامیان این رویداد و تقدیر از همکاری دستگاه‌های فعال در حوزه نخود، از تمامی کارشناسان و متخصصان و صاحبان ایده، کشاورزان پیشرو و دانشجویان و دانش آموختگان حوزه کشاروزی برای شرکت در این رویداد دعوت کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.