تیم‌های شاهین آمل و متین بابل به جمع ۶ تیم برتر فوتبال نوجوانان کشور صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم‌های شاهین آمل و متین بابل با کسب پیروزی در بازی برگشت مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به جمع ۶ تیم برتر رقابت‌ها صعود کردند.

شاهین آمل پس از آنکه در بازی رفت مقابل مهمانش سپاهان گیلان در ورزشگاه کارگران اجوار کلا به برتری ۲ بر ۱ دست یافت، در بازی برگشت و در مسابقه‌ای حساس با کسب نتیجه تساوی ۱ بر ۱ در ورزشگاه سردارجنگل رشت، قدم به مرحله بعدی رقابت‌ها گذاشت.

آملی‌ها در اولین تجربه شرکت در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور نمره قبولی گرفتند.

اما تیم پرسابقه متین بابل، باخت ۲ بر صفر در بازی رفت برابر شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی این شهر را با برتری پرگل ۶ بر ۳ در زمین شهید باباگلی موزیرج جبران کرد و همانند شاهین آمل دیگر نماینده استان به جمع ۶ تیم برتر مسابقات راه یافت.

ستاره این بازی افشین صادق نژاد بود که ۴ بار دروازه شهرداری اردبیل را باز کرد. ضمن اینکه مرصاد سفری هم زننده ۲ گل دیگر تیم متین بابل بود.

مرحله بعدی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور که هنوز زمان برگزاری آن هنوز از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده، در ۲ گروه ۳ تیمی به صورت متمرکز برگزار می‌شود و تیم‌های نخست هر گروه به دیدار فینال صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار