مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان زنجان از فعالیت هزار و ۹۰۰ خادم‌یار در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حسنی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان زنجان گفت: در حال حاضر هزار و ۹۰۰ خادمیار فعال در استان زنجان داریم.

او از مشخص شدن ۲۵ حوزه فعالیت برای خادمیاری خبر داد و افزود: این حوزه‌ها شامل ورزش، هنر، مداحی، تعلیم و تربیت و رسانه است و خادم‌یاران باید در این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی حضور یافته و بعد از اتمام دوره، در آزمون شرکت کرده تا واجد شرایط برای خادم‌یاری شوند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گفت: خادم‌یار‌ها به سه دسته افتخاری، تشرفی و رسمی تقسیم می‌شوند.

حسنی ادامه داد: این دفتر از سال ۹۵ در استان زنجان راه‌اندازی شده و پیاده کردن سیاست‌های آستان مقدس در بخش‌های مختلف، از جمله اردو‌های جهادی، اعزام تیم‌های سلامت به مناطق محروم، وقف و نذر و اعزام زائر اولی‌ها به حرم مطهر رضوی از اقدامات این دفتر در استان زنجان بوده است.

او گفت: ۶۰۰ خانواده در استان زنجان توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در زنجان شناسایی شده و کارت نان مهربانی به آن‌ها داده شد و مدیران کانون‌ها باید خدمات را به این جامعه هدف ارائه بدهند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی افزود: اولویت کانون‌ها بایستی ارائه خدمات لازم در بخش‌های مختلف به این خانواده‌ها باشد.

حسنی تأکید کرد: خادمین حق ندارند عکس لباس مقدس خادمی امام رضا(ع) را در پروفایل خود بارگذاری کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.