رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۵۵۸ کیلو و ۹۸ گرم انواع مواد مخدر در ۳ ماهه ابتدای امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ محمد قدرتی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۵۵۶ کیلو و ۵۴۱ گرم مواد مخدر سنتی و ۱ کیلو و ۵۵۷ گرم مواد مخدر صنعتی در استان کشف شده است.

سرهنگ قدرتی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۳۴۶ نفر قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند، افزود: دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در این مدت ۵ درصد افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۱۷۴ نفر معتاد نیز با هماهنگی مقام قضائی دستگیر که تعدادی از این افراد به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده اند، عنوان کرد: در مجموع در این بازه زمانی ۵۲۰ نفر  دستگیر و اقدامات قانونی در خصوص این افراد انجام شده است.

سرهنگ قدرتی همچنین به طرح‌های اجرا شده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت ۶۸ طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۶۶ طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ۲۴ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۷۱ طرح تشدید برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و ... در سطح استان اجرا شده است.

او  با اشاره به اینکه در مجموع در این مدت ۳۱۳ مورد طرح توسط پلیس به مرحله اجرا گذاشته شده است، عنوان کرد: در ۳ ماهه اول امسال تعداد ۷ عملیات مشترک برون استانی و ۴ عملیات درون استانی نیز اجرا شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در سه ماه ابتدایی سال، ۱۵ دستگاه خودرو توقیف و ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده اند، افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۵۵۸ کیلو و ۹۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.