کریمیان گفت: توانستیم در دوران شیوع بیماری کرونا، بسیاری از زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی در سطح استان را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رئیس سازمان بازرسی استان و هیات همراه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مسئول نهاد رهبری، معاونین و مدیران ستادی دانشگاه دیدار و گفت و گو نمودند.

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این دیدار، گفت: همکاری شایسته دانشگاه علوم پزشکی با دادگستری به ویژه با سازمان بازرسی استان در سطح مطلوب و مناسبی قرار دارد و خوشبختانه در سال‌های اخیر این تعامل و همکاری به نحو قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

او ادامه داد: تلاش همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم در عرصه سلامت، خدمت شایسته و رضایت بخش به جامعه است؛ لذا در این زمینه نیازمند همکاری ، همدلی و حمایت دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها هستیم.

کریمیان مطرح کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا، استان ایلام از زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات ضعیفی برخوردار بود و اگرچه شیوع بیماری کرونا باعث درد و رنج مردم و داغدار شدن بسیاری از هم استانی هایمان شد، اما توانستیم در دوران شیوع کرونا بسیاری از زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی در استان را ارتقا دهیم.

او اظهار کرد: وجهه این ارتقاء سطح زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات دانشگاه در ایام وقوع پیک چهارم کرونا مشهود بود، زیرا با این‌که بیشترین میزان مبتلا و بستری را داشتیم، اما به نسبت این میزان بیماران، فوتی‌های کمتری را شاهد بودیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: خوشبختانه انجام واکسیناسیون در استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و ان‌شاءالله با ورود واکسن داخلی به چرخه توزیع در کشور، مشکلات و دغدغه‌های مربوط به واکسیناسیون عمومی رفع خواهد شد.

در ادامه مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز به قرائت حدیثی از امام رضا (ع) و تبیین محتوای این حدیث پرداخت و گفت: اگر کلام اهل بیت در زندگی آحاد جامعه به ویژه کارگزاران نصب العین قرار گیرد و در اندیشه و رفتار تجلی پیدا کند، بسیاری از مشکلات اداری، ارائه خدمات هرچه بهتر به گیرندگان خدمت، صیانت از حقوق مردم، حفاظت از بیت‌المال، جلوگیری از هرگونه فساد و تبعیض و بی عدالتی به صورت جدی راهگشا خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با بیان نکاتی در ارتباط با عملکرد دانشگاه در حوزه درمان، بهداشت، غذا و دارو، آموزش، پژوهش و غیره ، همراهی دستگاه نظارتی با رعایت همه الزامات قانونی را خواستار شد و همکاری حوزه سلامت با سازمان بازرسی را مطلوب ارزیابی کرد.

او مطرح کرد: اساس همه تلاش‌ها، زحمات، مراقبت‌ها و رصد‌ها باید سالم سازی فضای اداری و نزدیک شدن به آنچه که در آرمان‌های انقلاب اسلامی، نظام دینی و مطالبات مقام معظم رهبری را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.