صحرایی گفت: دستگاه قضایی پناهگاه مردم و یکی از ارکان‌های نجات بخش جامعه است که با حساسیت نسبت به احکام قضایی رسیدگی می‌کند.

کریم صحرایی دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دستگاه قضایی به عنوان پناهگاه مردم و یکی از ارکان‌های نجات بخش جامعه است که با حساسیت قانونی و شرعی نسبت به احکام قضایی رسیدگی می‌کند، به همین مناسبت در هفته قوه قضاییه مردم می‌توانند با قضات و دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک دیدار و گفتگو داشته باشند.

او با بیان اینکه بخش مهمی از امنیت پایدار کشور مرهون تلاش‌های بی شائبه مسئولان قضایی، قضات و دادرسان است که با همکاری یکدیگر از تضییع حقوق شهروندان جلوگیری می‌کنند، افزود: دیدار عمومی با مردم روز شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۰ در محل دادگستری اندیمشک از ساعت ۸ الی ۱۲ برگزار می‌شود و مردم می‌توانند راهکار حل سریع مشکلات خود را از بخش مربوطه جویا شوند.

صحرایی احیای حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی، کشف جرم، تعقیب، مبارزه با خشونت، مجازات و اصلاح مجرمین را از جمله وظایف قوه قضاییه دانست و بیان داشت: جرائم مختلف در دادگاه‌ها با دقت بررسی می‌شوند و نیاز است که شهروندان برای جاری شدن عدالت با دستگاه قضا همکاری داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: قوه قضاییه در کنار مردم است و تمام ظرفیت‌های قانونی خود را برای تامین رضایت شهروندان و اجرای عدالت بسیج  بکار گرفته و در مقابل زیاده خواهی افراد سود جو ایستاده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.