شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

تیم ملی والیبال کشورمان در چهاردهمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها روز گذشته ۳ بر صفر مغلوب لهستان شد. سرو قامتان کشورمان در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف آرژانتین می‌روند.

در ادامه رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۰ شب گذشته در گروه ۴، انگلیس با یک گل جمهوری چک را شکست داد و کرواسی هم ۳ بر یک از سد اسکاتلند گذشت. صعود انگلیس و کرواسی از این گروه به دور بعدی یورو قطعی شد. امشب هم اسپانیا با اسلواکی، لهستان با سوئد، مجارستان با آلمان و فرانسه و پرتغال با هم دیدار می‌کنند.

دیدار معوق تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر شب گذشته با برتری ۲ بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید.

صمد نیکخواه بهرامی بازیکن تیم ملی بسکتبال به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو معرفی شد.

متین بالسینی، شناگر ۱۹ ساله به عنوان نماینده شنای ایران در رقابت‌های المپیک توکیو انتخاب شد.

در رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا بامداد امروز در فینال کنفرانس غرب بسکتبال ان بی‌ای فینیکس با نتیجه ۱۰۴ - ۱۰۳ لس آنجلس کلیپرز را شکست داد و در ادامه این مسابقات بامداد فردا میلواکی و آتلانتا در اولین دیدار خود در فینال کنفرانس شرق به مصاف هم خواهند رفت.

در رقابت‌های گروه B کوپا آمریکا بامداد فردا اکوادور با پرو و برزیل با کلمبیا دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
والا پرچم المپیک رو باید بدهید دست حسن روحانی
چون واقعا رکوردی نمانده که در این چند سال جابجا نکرده باشه، در حقش ظلم نشه
آخرین اخبار