مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از توزیع ۲۱۶ سری جهیزیه برای نو عروسان استان در دهه کرامت امسال خبرداد.

هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بسیج سازندگی در ادامه مراحل قبلی نهضت کمک مومنانه در اجرای مرحله دوم از گام اول این کمک‌ها امسال در دهه کرامت و با استفاده از ظرفیت تمامی نهاد‌های خدمت رسان، دستگاه‌های اجرایی، گرو‌ه های جهادی و اقشار مختلف بسیج و آحاد همیشه در صحنه مردمی در جهت هم افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه اشتغال سازمان بسیج سازندگی فعالیت‌هایی داشته است.

او با بیان اینکه  در زمینه تهیه و توزیع سبد معیشتی بیش از ۴۸ هزار سبد معیشتی، ۵۰۰ دست کفش و لباس، هزار و ۳۰۰ عدد لوازم خانگی، ۴ هزار و ۲۵۰ کارت هدیه و کمک نقدی، بیش از ۵۵۰ هزار پرس غذای گرم، ۴۱۲ هزار قرص نان و ۵ هزار کیلوگرم گوشت قربانی توزیع شده است افزود: در مجموع ارزش این خدمات ارائه شده بیش از ۳۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

هنری با اشاره به اینکه در عرصه بهداشت و درمان نیز مبلغ ۲۶۸ میلیون تومان برای تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته بهداشتی، و همچنین خرید دارو و تجهیزات پزشکی برای ۴۳۸ نفر ]هزینه شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: با هدف ازدواج آسان ۲۱۶ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان بین نوعروسان استان توزیع شده است.

او با اشاره به آزاد سازی زنداینان جرایم غیرعمد با هدف رزمایش نهضت کمک مومنانه ادامه داد: در مرحله دوم از گام اول در دهه کرامت ۳۱ زندانی جرایم غیر عمد با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان آزاد شدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: در این مرحله بیش از ۶۰۰ فقره وام به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد تومان جهت رفع مایحتاج زندگی افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا زمینه های اشتغال و مسکن اعطا شده است.

او گفت:علاوه بر تسهیلات، ارزش ریالی تمام خدمات انجام شده در مرحله دوم از گام اول نهضت کمک مومنانه دردهه کرامت بیش از ۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

 انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.