رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: برخی از کاربران در استفاده از کیف پول ارز دیجیتال خود دچار اشتباه شده اند، که منجر به از دست رفتن ارزشان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ امین یادگار نژاد، رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: کاربران صرافی‌های ارز‌های دیجیتال بایستی قبل از ورود و سرمایه گذاری در این بستر ابتدا اطلاعات خود را ارتقاء داده و برای راه اندازی کیف پول خود از یک ایمیل منحصر به فرد با رمز قوی استفاده کنند.

او با بیان اینکه نیازمندی کاربران به راه‌های افزایش امنیت کیف‌های پول دیجیتال نسبت به گذشته بیشتر احساس می‌شود، افزود: به هیچ عنوان با ایمیل و یا شماره تلفنی که در صرافی‌های دیجیتال به راه‌اندازی کیف پول اقدام کرده‌اید در شبکه‌های اجتماعی عضو نشوید.

این مقام انتظامی افزود: برای بالا بردن امنیت کیف پول دیجیتال از یک ایمیل و شماره تلفن منحصر به فرد استفاده کنید تا از راه‌های مختلف جهت دسترسی کلاهبرداران و هکر‌ها به ایمیل و در نتیجه کیف پول دیجیتال شما که تراکنش مالی در آن صورت می‌پذیرد جلوگیری شود.

سرهنگ یادگار نژاد ضمن بیان اینکه دستیابی به ایمیل پیشتیبان یک اکانت، راهی بسیار ساده برای دستیابی به سایر اطلاعات شمااست، به شهروندان گفت: حتما از یک رمز پیچیده و احراز هویت دو مرحله‌ای برای ایمیل خود استفاده کنید.

رئیس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به اینکه آگاهی‌بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است، به شهروندان توصیه کرد: به‌صورت مستمر برای مطالعه هشدار‌های سایبری و مصونیت از شگرد‌های مجرمانه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پلیس فتا ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار