در گزارشی به عملکرد هندبالیست‌های ایرانی در جام باشگاه‌های مردان آسیا پرداخته ایم.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام باشگاه های هندبال آسیا با حضور ۲ تیم ایرانی به میزبانی شهر جده عربستان برگزار شد.

بیست و سومین دوره از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا با شرکت ۱۱ تیم از روز ۲۲ خردادماه آغاز شد که ۲ نماینده ایران یعنی تیم‌های صنعت مس کرمان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به ترتیب مقام‌های پنجم و نهم را در این رویداد کسب کردند.

تیم‌های صنعت مس ایران، مضر عربستان، الوحده عربستان، السالمیه کویت، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ایران، ازبک ازبکستان و القطن یمن رده‌های پنجم تا یازدهم این رقابت‌ها را به دست آوردند.

تیم هندبال  صنعت مس کرمان  با بدشانسی از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر این رقابت‌ها بازماند. تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون تنها با یک برد در جایگاه نهم ایستاد.  

حمید صادقی شاه نشین، سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان درباره عملکرد تیمش بیان کرد: با وجود این که شاگردانم به علت بازی‌های سنگینی که انجام دادند از لحاظ بدنی تحلیل رفته بودند، اما در اولین حضورمان در مسابقات آسیایی عنوان پنجمی را به دست آوردیم. امیدوارم در آینده بتوانیم جایگاه بهتری را در آسیا کسب کنیم.

او اظهار کرد: ما در بازی با تیم مضر عربستان طبق آنالیزی که انجام دادیم،  متوجه شدیم که بازیکنان این تیم در حمله بسیار هماهنگ هستند. با توجه به این آنالیز، به بازیکنانم تذکر داده بودم که باید با  پوشش دفاعی در بازی حاضر شوند.

مهدی آزادمنجیری، سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون اظهار کرد: تیم ما در رقابت های جام باشگاه های هندبال آسیا در گروه مرگ قرار داشت. با این وجود با تک پیروزی در جایگاه نهم این دوره از رقابت های جام باشگاه های هندبال آسیا قرار گرفتیم. به شاگردانم خسته نباشید می گویم و امیدوارم در دوره های بعدی، تیم های ایرانی عملکرد بهتری را از خودشان به نمایش بگذارند.

کوبل داوری هندبال کشورمان متشکل از مجید کلاهدوزان و علیرضا موسویان در این دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا برای قضاوت حضور پیدا کردند.

سعید برخورداری، دروازه بان ملی پوش ایرانی تیم العربی عنوان بهترین بازیکن دیدار نهایی جام باشگاه‌ها را از آن خود کرد. پیش از این برخورداری در نخستین بازی تیمش در این رقابت‌ها به عنوان برترین بازیکن زمین نیز شناخته شده بود.

شهاب صادق زاده، افشین صادقی (در ۳ بازی) و سلامان بربط از تیم مس کرمان در این دوره از مسابقات به عنوان بهترین بازیکنان میدان معرفی شدند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار