تقوی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی والیبال ایران مشخص شد/ آغاز اردو‌های تیم ملی از نهم تیر ماه

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص اعلام لیست و اردوی بعدی تیم ملی والیبال توضیحاتی را بیان کرد.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اعلام لیست نهایی تیم ملی والیبال ایران برای اعزام به المپیک اظهار داشت: لیست ۱۲ نفره و نهایی تیم ملی والیبال کشورمان برای اعزام به المپیک بعد از بازی امشب برابر آرژانتین و تشکیل جلسه مشترک کادر فنی تیم ملی والیبال اعلام می‌شود.

دبیر فدراسیون در خصوص بازنگشتن سرمربی تیم ملی به ایران گفت: ملی پوشان والیبال پس از بازگشت از لیگ ملت‌ها یک هفته به استراحت خواهند رفت و آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم به استراحت خواهد رفت، اما از تاریخ شروع اردو‌های تیم ملی تمرینات را زیر نظر خواهد گرفت. اردوی بعدی ملی پوشان والیبال با حضور نفرات اعزامی به توکیو از چهارشنبه ۹ تیر ماه در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۰۹:۱۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اگر این بازیها فقط جنبه تدارکاتی داشت پس چرا این تیم اینقدر ضعیف و پر نوسان و پر استرس ظاهر شد ؟ تا به حال تیم ملی را اینقدر ضعیف و پرنوسان و پر اشتباه ندیده بودیم انهم جلوی تیم آرژانتین !! چند بازیکن جوانمان هم زیاد خوب نشان ندادند. یک فکر اساسی برای این سرویس های پر خطا و ابشارهائی که به زمین خودمان برمیگردند باید کرد.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۲:۱۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
با این وضع نریم المیپک خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
از این حرفت پشیمون میشی .
بچه ها به بهترین نحو برای المپیک اماده میشن انشاالله .
آخرین اخبار