رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی گفت: تعداد هیئت‌های وزنه برداری شهرستان‌های خراسان رضوی در دو سال گذشته از چهار هیئت به ۱۲ هیئت افزایش پیدا کرده و به تجهیزات سخت افزاری مجهز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید حسین زاده مقدم رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی گفت: چهار هزار کیلوگرم وزنه همراه با ۲۰ میله خریداری و در شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع شده است.

او افزود: در دو سال قبل، فقط یک سالن وزنه برداری در مجموعه ورزشی تختی مشهد وجود داشت، اما اکنون سه سالن دیگر نیز در نقاط مختلف مشهد در اختیار وزنه برداران قرار دارد.

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی ادامه داد: رتبه این هیئت نیز از رتبه ۲۸ در دو سال پیش به رتبه ۱۴ در سال گذشته رسید و امسال هم جهش قابل توجهی خواهد داشت.

حسین زاده مقدم با اشاره به دعوت وزنه برداران خراسانی به تیم ملی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان محراب جوانشیری، عباس شجاعی و مهدی امیرسیدیان و در رده دختران پرنیا فرنوش کیا، مائده منصوری، هلیا کیانی، سیده غزل و غزاله حسینی در مقاطع مختلف به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.

او تصریح کرد: بیشترین تعداد دختران ورزشکار دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی مربوط به خراسان رضوی است که پنج نفر از این استان در این اردو حضور دارند و این امر نشانگر استعداد‌های بسیار در بخش بانوان وزنه بردار استان است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.