شهردار کرمان گفت: آرامستان جدید شهر کرمان با عنوان «بهشت کریمان» طبق برنامه اجرا شده، هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهران عالم‌زاده شهردار کرمان در دومین بازدید خود از پروژۀ آرامستان جدید «بهشت کریمان» در هفتۀ جاری با اشاره به تکمیل و آماده‌سازی نخستین گلبرک آرامستان جدید، گفت: آسفالت مسیر دسترسی و محوطۀ گلبرگ به اتمام رسیده و کاشت فضای سبز اطراف آن در حال اجراست.

او با اشاره به نصب سایه‌بان برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان و آماده‌سازی میدان اول آرامستان، بیان کرد: همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و آرامستان جدید شهر کرمان با عنوان «بهشت کریمان» هفتۀ آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

عالم‌زاده تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت غسالخانه نیز هم‌زمان با بهره‌برداری از آرامستان جدید با مشارکت شهرداری کرمان و مؤسسه مالی اعتباری ملل در محوطۀ «بهشت کریمان» آغاز خواهد شد و فعلاً از غسالخانۀ قدیم استفاده می‌شود.

عالم‌زاده بیان کرد: ابتدا روشنایی نقاط حادثه‌خیز مسیر تأمین می‌شود و به‌تدریج روشنایی کل مسیر با تلاش شهرداری یا شرکت توزیع نیروی برق تأمین خواهد شد.

شهردار کرمان با اعلام اینکه آرامستان جدید «بهشت کریمان» با تکمیل فاز نخست آن به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژۀ عظیم در طول زمان تکمیل شده و توسعه خواهد یافت و خدمات و امکانات رفاهی بهتر و بیشتری متناسب با نیاز شهروندان در آرامستان جدید شهر کرمان ایجاد خواهد شد.

عالم‌زاده افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت حفظ و احیای جنگل پردیسان قائم (عج) و کمبود جا در قبرستان فعلی، تسریع در احداث و افتتاح آرامستان فعلی در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه آمادۀ افتتاح شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.