مسئول امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر مهاباد گفت: سقوط به دره و واژگونی خودروی دنا در محور مهاباد – سردشت ۳ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، پهلوانی مسئول امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر مهاباد اظهار داشت: دیروز حوالی ساعت یک بامداد در پی اعلام خبر سقوط به دره و واژگونی خودرو دنا در محور مهاباد به سردشت، نیرو‌های امدادی پایگاه کله کاوی بلافاصله در محل حاضر شدند.

پهلوانی افزود: بررسی‌های اولیه نشان داد این حادثه به علت انحراف از جاده به وقوع پیوسته که در آن خودرو واژگون شد و به پایین سقوط کرد.

او با بیان اینکه علت اصلی حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، تصریح کرد: متاسفانه این رخداد ۳ مصدوم برجای گذاشت که اقدامات اولیه، چون ارزیابی، کنترل علایم حیاتی و تثبیت فیزیکی و پزشکی برای یک مصدوم توسط امدادگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی شهرستان مهاباد منتقل شدند.

محور مهاباد به سردشت با ۱۲۵ کیلومتر طول در یک منطقه کوهستانی واقع شده و یکی از محور‌های حادثه خیز آذربایجان غربی است که سالانه شماری از مردم بر اثر تصادفات رانندگی در این محور جان خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.