دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: آخرین سفارش واردات واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر به تعداد ۲ میلیون بود که طبق برنامه در دو مرحله وارد کشور شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر که محموله دو میلیونی واکسن کرونا که توسط جمعیت هلال احمر خریداری شده بود، صبح امروز با تحویل یک میلیون واکسن دیگر در فرودگاه امام (ره) تکمیل شد، گفت: آخرین سفارش واردات واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر به تعداد ۲ میلیون بود که طبق برنامه در دو مرحله وارد کشور شد.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون دز از این محموله هفته پیش وارد کشور شده بود و تحویل وزارت بهداشت داده شد، افزود: تا کنون بیش از ۴میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر به کشور وارد شده است و طبق برنامه واردات واکسن ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۴ تير ۱۴۰۰
واقعا هر روز شاهد ابتلای تعدادزیادی از دامپزشکان عزیز و نخبه کشورمان به کرونا و نتاسفانه فوتشان هستیم .باشگاه خبرنگاران جوان لطفا واکسیناسیون کرونای این قشر عزیز و سربازان گمنام عرصه بهداشت کشور را پیگیری فرمایید .متاسفانه حتی قشر زیادی از جامعه و کمیته ی کرونا از اهمیت این موضوع اگاه نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
شما خبرگزاری ها وظیفه دارید پیگیر واکسیناسیون سریع مردم باشید. همین ترکیه، داره روزانه نزدیک یک میلیون دز واکسن تزریق می کنه. بعد ما تو ایران درگیر اینیم که از روسیه 100 هزارتا 100 هزارتا واکسن وارد کنیم اونم با پرواز اختصاصی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
چند تا کشور اروپایی بدون ساختن واکسن اماده اعلام پایان کرونا هستن نمونش مجارستان در یورو ۲۰۲۰ یا ایتالیا اینجا وزارت بهداشت هر روز دنباله شو است و از رشادتها درباره واکسن دویست هزار تومنی میگن
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۱۵:۰۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
تا رسیدن به تولید انبوه، واردات واکسن دهها ملیونی برای دانش آموزان و معلمان و دانشجویان و کارگران باید هر چه زودتر، ادامه یابد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
سلام
خبرنگاران جوان؛ لطفا پیگیری کنید از کدام کشور این محموله وارد ایران شده ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
پس چرا هی میگید واکسن نداریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
پدر ۶۴ ساله و برادر ۳۰ ساله من شدیدا درگیر کرونا شده ، حداقل تا الان باید بالای ۶۰ ساله ها واکسن میزدن. کی وقت باقی گروه های سنی میشه
آخرین اخبار