رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: ۸ هزار و ۸۵۸ کیلوگرم گوشت از کشتارگاه طیور در این شهرستان حذف شد.

عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: امسال در کشتارگاه طیور ۸ هزار و ۸۵۸ کیلوگرم انواع فرآورده فاسد شامل آلایش مرغی، دل، جگر، سنگدان معدوم شد.

آغاز با اشاره به اینکه یک کشتارگاه دامی و یک کشتارگاه طیور در این شهرستان فعال است، افزود: بازرسان اداره دامپزشکی به صورت مداوم توسط مسئول فنی، بازرس و مسئول بسته بندی بر این مراکز نظارت دارند.

او اضافه کرد: بازرسان بهداشتی شبکه دامپزشکی مهاباد این مقدار گوشت سفید فاسد و غیر قابل مصرف را به دلیل انقضای تاریخ مصرف و رعایت نکردن شرایط نگهداری، طی هزار و ۴۸۹ مورد بازرسی، کشف و ضبط و در مکان مناسب معدوم سازی کردند.

این مقام مسئول از مردم خواست، هنگام تهیه گوشت قرمز و مرغ به برچسب مشخصات که دارای تاریخ تولید و انقضا است، توجه داشته و اقلام پروتیینی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد خاطرنشان کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ به این شبکه اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.