حجت الاسلام نواب گفت:آزادگان جهان علیه رژیم کودک‌کش در محاکم بین المللی دست به شکایت بزنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب،نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت روز پنجشنبه در همایش بین المللی "نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی "در قم با تاکید بر این که آزادگان جهان اقدامات اسرائیل غاصب را محکوم کنند، گفت: جا دارد جهان اسلام در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا خیزند و علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در محاکم و دادگاه‌های بین المللی دست به شکایت بزنند.

او افزود: خداوند فرزندان دلیر و مومن فلسطین را برای دفاع از سرزمین خود راهبری کرد و طی دوازده روز مقاومت در مقابل سنگین‌ترین بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی با به کار بردن سلاح‌های غیرمجاز از پای ننشستند.

نواب ادامه داد: مجاهدان فلسطینی ثابت کردند که مقاومت الهی وقتی همراه با توکل به خدا باشد و از عِده و عُده به درستی بهر ببرد در کنار اخلاص و ایثار این چنین معجزه می‌آفرید و پیروزی را نصیب مجاهدان اسلامی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: شایسته است در این همایش یادی کنیم از سخن سید مقاومت سید حسن نصر الله که تصریح کرد «دوران پیشروی‌ها و تجاوز رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و دوران نابودی آن آغاز گشته است».

او گفت: با حمایت آزادگان جهان از مردم و مقاومت فلسطین، رژیم سفاک صهیونیستی رو به افول خواهد رفت و صبح پیروزی بر اسرائیل غاصب نزدیک است.

نواب ادامه داد: در پایان به روح والای شهدای فلسطینی به ویژه شهدای نبرد سیف القدس و شهدای بیدارگر وجدان‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به خصوص امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم.

همایش بین المللی «نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی» روز پنجشنبه با سخنرانی شخصیت‌هایی از ۱۰ کشور مختلف در قم آغاز شد و عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد.

در بخشی از این همایش از مجموعه مقالات همایش به ۲ زبان فارسی و عربی شامل ۴۰ مقاله رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار