روز انتخابات ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که در آن یک بانوی ایرانی مورد حمله وحشیانه منافقین و سلطنت طلب‌ها قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز انتخابات ۲۸ خردادماه بود که عده‌ای از اشرار وابسته به گروهک منافقین در بیرمنگام انگلیس به یکی از خانواده‌های ایرانی که برای رای‌دهی به مرکز اسلامی امام رضا (ع) مراجعه کرده بودند حمله ور شدند.

متن گفت و گو با این آقا و خانم به شرح ذیل است:


بیشتربخوانید


خانم هموطن! میزان جراحات وارده بر اثر حمله اشرار در روز رای‌گیری چقدر است و آیا الان حالتان بهتر هست؟

خانم: شکر خدا بهترم و جراحات جزئی کنار چشمم بود که با چوب خورده بود، ولی الان شکر خدا بهترم و خدا خیلی به چشمانم رحم کرد.

آقا: اگر فیلم را دیده باشید، کسی که پیراهن زرد دارد من خودم هستم.

اتفاق رخ داده برایتان را توضیح می‌دهید؟

خانم: من به همراه پسر و شوهر و یکی از دوستان پسرم به مرکز اسلامی امام رضا در بیرمنگام برای رای‌گیری رفته بودیم و عده‌ای آنجا علیه رژیم شعار می‌دادند و به هرکس که بالا می‌رفت ناسزا می‌گفتند. ما در ماشین بودیم، ولی صدایشان را می‌شنیدیم که هرکس می‌خواست بالا برود با بلندگو حرف‌های زشت می‌زدند و تروریست و مزدور بی شرف می‌گفتند. هرکس که می‌آمد از دور برایش فحش‌های رکیک می‌دادند و مخصوصا به خانم‌هایی که تنها بودند و مرد همراهشان نبود خیلی فحش‌های رکیک می‌دادند.

بعد شوهرم به پسرم تاکید کرد که مواظب باش و خودت را با این‌ها درگیر نکن. ما سمت مرکز که رفتیم، یکی نفرشان در گوشه‌ای ایستاده بود و با گوشی موبایل از صورت همه فیلم می‌گرفت و تهدید می‌کرد که فیلمتان را پخش می‌کنیم و به حسابتان می‌رسیم و پدرتان را در می‌آوریم. من به آن‌ها تذکر دادیم که فیلم نگیرید و پسرم هم دوبار تذکر داد و شروع به بد و بیراه گفتن به ما کردند. یکی از آن‌ها هم با گوشی به صورت پسرم زد که یعنی دخالت نکن و حرف نزن که پسرم عصبانی شد و زیر گوشی او زد و در اینجا با هم درگیر شدند.

شما اصلا چرا می‌خواستید رای دهید؟ شما که ایران نیستند؟

خانم: من ایران نیستم، ولی ایرانی که هستم. وطن من ایران است و سرنوشت و اقتدار کشورم مسلما برایم مهم است. اگر کشورمان دست یک آدم مطمئن باشد هم مردم و هم کشورمان در امنیت است و دست بیگانگان نمی‌افتد و کسی نمی‌تواند به آن‌ها زور بگوید.

جزئیات دقیق از وضعیت بانویی که در روز رای گیری مورد حمله منافقین قرارگرفت / خانم هموطن از روز حادثه می‌گوید

 از نظر روحی به حالت قبل برگشته اید؟

خانم: حقیقتا نه. خیلی استرس و تپش قلب دارم و نگران هستم، چون بالاخره ما را تهدید کردند.

ظاهرا پسرتان را هم نگذاشتید به مدرسه برود.

خانم: بله. دیروز خیلی استرس داشتم و می‌ترسیدم به مدرسه برود و امروز هم خیلی با ترس و اضطراب به مدرسه بردم و خیلی سفارش کردم که با کسی نرود و مواظب باشد. به خاطر فیلم‌هایی که آن‌ها از صورت ما دارند و تهدیدمان کرده اند آدم مقداری نگران می‌شود.

 از سمت سفارت ایران کسی پیگیر حالتان نیست؟

خانم: چرا؟ شکر خدا همه پیگیر هستند. آن روز با سفیر انگلیس در تهران در مورد این مسائل صحبت شده و اینجا هم پیگیر هستند و پلیس اینجا تا الان سه نفرشان را دستگیر کرده اند.

می‌توانید آن حادثه که برایتان رخ داد را با جزئیات بیشتری شرح دهید؟

خانم: جزئیاتش همین بود. با همان درگیری که شروع شد و یقه پسر من را گرفتند و دوستش که آمد کمک کند. آن یک نفر بقیه را صدا زد و از آن طرف خیابان آمدند و با چوب پرچمشان به سر و صورت ما زدند و به سر پسرم زیاد مشت زدند و الان پسرم به همین خاطر سردرد دارد. زیاد دوست ندارم در این مورد حرف بزنم، چون وقتی حرف می‌زنم حالم بد می‌شود.

متوجه هستم که اذیت می‌شوید، ولی برای منافع خودمان و برای تکمیل این کار این سوالات پریده می‌شود و مردم ایران هم از شما متشکر هستند و این مسئله بازخورد زیادی داشته است.

خانم: خیلی ممنون. ولی به آن‌هایی که نیامدند رای بدهند می‌گویم که می‌دانم به خاطر کرونا یا فشار‌های اقتصادی یا هردلیلی رای ندادی، ولی ما خارج نشینان در غرب حامیان و مدافعین حریم وطنمان هستیم.

سوال: قبلش هم تهدید میکردند یا نه؟

آقا: بله

سوال: با وجود این تهدیدات رفتید؟

آقا: بله. برای ما مهم نبود.

سوال: خود شما در آن فضا می‌دانستید که ممکن است این‌ها حمله کنند. انگیزه تان چه بود که تصمیم به رای دادن گرفتید؟

خانم: من یک ایرانی هستم و وظیفه من است و اقتدار و سرنوشت کشورم برایم مهم بود و هرطور که بود باید می‌رفتم و اصلا برایم مهم نبود که آن‌ها آنجا بودند یا نه. باید در سرنوشت کشورم شرکت می‌کردم.

آقا: مردمی که در داخل رای ندادند بدانند اگر منتظر چنین اشخاصی هستید که بیایند ایران را درست کنند حال، سلطنت طلب باشند یا مجاهد، سخت در اشتباه هستید. با رای ندادن چیزی عوض نمی‌شود و فقط جبهه دشمنانمان تقویت می‌شود.

خانم: مردم ایران نباید کشور و دولت را تنها بگذارند و نگذارند بیگانگان هر تصمیمی دوست داشتند برای کشور ما بگیرند. آن‌ها هیچکسی نیستند و هر کاری نمی‌توانند بکنند.

آقا: به رسانه‌ها گفته ام و تا آخرش می‌روم و پای اقامتم هم می‌ایستم. حقوق بشر را هم می‌خواهند بکشانند وسط و هر اتفاق کوچکی می‌افتد دائما دم از حقوق بشر می‌زنند. آیا این حقوق و بشر است و دموکراسی هست در کشوری که ادعای دموکراسی می‌کند؟

خانم: آزادی بیان و دموکراسی این نیست که به یک زن حمله کنند و ۱۰ نفر وحشیانه به خانواده‌ای که آمده اند تا رای دهند حمله ور شوند و این در حالی است که این حق طبیعی ما هست.

آقا: شاید بگویید شما در آن طرف دنیا نشسته اید و می‌گویید لنگش کن، ولی نه! ما اگر تیم طرف باشیم دلمان با ایران است. یکی هم اینکه اگر حساب کنیم، گاهی می‌نشینم و با خودم حساب می‌کنم و می‌گویم خیلی از چیز‌هایی که سر مردم می‌آید فقط بابت ناشکری هست. ناشکری این است که ما در منطقه کشوری هستیم که امنیت و قدرت نظامی مان از همه کشور‌های منطقه بالاتر است و باید شکر کنیم، ولی وقتی عده‌ای ناشکری کنند خدا هزار بلا سر آدم می‌آورد.

قسمت ما بوده که اینجا باشیم، ولی اینجا هم ما با مخالفان می‌جنگیم. خدا خواست این‌ها یک خطایی بکنند تا دوستان ما در ایران هم بفهمند که ما با چه کسانی طرف هستیم. دوست دارم از طرف وزارت امور خارجه رسیدگی کنند تا چنین اشخاصی نتوانند به مردمی که اینجا زندگی می‌کنند آسیب برسانند. فرق داعش با این‌ها هیچ چیز نیست و نباید توانند چنین حرکت‌هایی انجام دهند و نتوانند به ایران بروند، چون خیلی از این‌ها به ایران هم می‌روند و کسی با آن‌ها کاری هم ندارد.

سوال: وزارت خارجه برای برخورد با این‌ها کاری می‌کند؟

خانم: بله. از سفارت پیگیری کردند و از مرکز امور فرهنگی امام رضا وکیل گرفتند و ما خودمان وکیل گرفتیم.

راهی برای ارتباط مردم ایران با شما هست؟

خانم: من اکثرا پیام‌ها را می‌بینم و کامنت‌ها را می‌خوانم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدا هست
۲۱:۲۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
درود و احسنت کارشماعالی بود
لعنت خداوند بر منافقین و سلطنت طلبان انشال... خداوند همه شما را از روی زمین محو کند اینو بدونید خداوند همراه انسان های باایمان است و تنهایشان نمیگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۱:۱۶ ۰۶ تير ۱۴۰۰
به امید روزی هستم که این مسی علینژاده پست فطرتو هرچی زودتر بگیرن بیارن ایران مثل زم اعدامش کنن
Iran (Islamic Republic of)
بوعلی الفلاح الاهوازی
۰۰:۵۶ ۰۵ تير ۱۴۰۰
خواهشا امنیت افراد صدمه دیده را فراهم کنید و خاطیان این امر رو مجازات کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۴ تير ۱۴۰۰
این خانم بیاد ایران راحت رای بده و زیر سایه همین مملکت آزاد باشه
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۱۲:۵۸ ۰۴ تير ۱۴۰۰
درود بر این خانواده فهیم در بیرمنگام انگلیس و ننگ و مرگ بر فریب خوردگان داخلی که با رای ندادنشان حمایت از دشمن نمودند ولی چون‌خفیف و بیمقدار هستند مهم نیست
-
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۵ تير ۱۴۰۰
ادب مرد به ز دولت اوست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۰
آفرین به شما که نماینده شایسته ایران در خارج از کشور هستی
Iran (Islamic Republic of)
درخواست از وزارت اطلاعات
۲۳:۴۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
دستگیری سرکرده این عوامل، بهترین گوشمالی برای اخلاگران خارجی لا وطن است.
منتظر دستگیری برخی از این عوامل مانند سرکرده آمد نیوز هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
لعنت به منافقین کور دل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
از جیره خوار های صدام و آمریکا و انگلیس بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
تف به منافقین و مجاهدین خلق، کم‌عقل‌های کمونیست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اگر ایرانی بود الان تو ایران رای میداد نه خارج . کسی که میره خارج و اونجا اقامت میگیره چرا باید برای ما تصمیم بگیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
رفتم لواشک بخرم زده بود 8000تومن انداختم تو قفسه اومدم بیرون.خیلی گرونیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
عوام وطن فروش بایست دستگیر و به وطن برگشت دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
ایشون که سرنوشت کشورش واسش مهم چرا اونجا زندگی میکنه معلکمه بهش زیاد رسیده که ایمجا پول در میارن انگلیس زندگی میکنن ایران نیست که بدبختی ها ی مارو ببینه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
من کاری با رفتار اون کسانی که حمله کردن ندارم ،ولی اینکه طرف خانوادش و برده انگلیس بعد میره رای میده اصلا کار انسانی نیست ..اوضاع ایران و اصلا درک نمیکنه .اگر هم فکر میکنه اونجا. حقوق بشر نیست خوب برگرده .ولی برنمیگرده.چون ایران و برای زندگی خانواده اش خوب نمیدونه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
این نتیجه دولت غربزده است که نمیتواندازحقوق ملت دفاع کند.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۱۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
این مصاحبه اینجوری بدرد نمیخوره و کارساز نیست بخاطر اینکه در حد یه مصاحبه اس و خیلی ها متوجه این موضوع نمیشن و آگاهی پیدا نمیکنن . برای اینکه حق چنین رشادت هایی بهتر ادا شه باید به صورت مستند به تصویر کشیده بشه تا حتی اونایی که حال و حوصله مطلب خوندن رو ندارن با چهارتا تصویر از یه مستند متوجه بشن که چه اتفاقی رخ داده و چه خون خوارهایی دم از این میزنن که نظام سقوط کنه بهتره . اینم بگم یه صحنه کوچیک توی کشور رخ میده چنان شبکه های ماهواره ای آب و تاب میدن که بیا و ببین حالا طرف بخاطر شرافت و عزت کشورش متحمل فشار و تهدیده شما به یه مصاحبه بسنده کردید که درست نیست خداییش. اتفاقا پرداختن به این موضوع برای اون خونواده عزیز امنیت بیشتری میاره چون با آگاهی این موضوع مطالبه گریِ بیشتری از سمت نهاد های امنیتی و مردم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
این منافق ها و سلطنت پرست ها ، اگر به کشورمون مسلط بشن ، هرکس که توی شناسنامه اش جای مهر انتخابات باشه سر می برند. البته به لطف خدا و وجود مردم هوشیار،انقلابی و میهن دوست و نیروهای انتظامی و نظامی شجاع و با ایمان ، هیچ دشمنی نمی تونه این برنامه ها رو سر ما بیاره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۴ تير ۱۴۰۰
این آرزو را به گور خواهند برد دیکتاتور طلب ها و منافقین که بر کشور ما مسلط شوند ، آنها خودشان می دانند که نخواهند توانست و علناً این جنایت را می کنند ، اگر امیدی داشتند ظاهر را حفظ می کردند و خشم و کینۀ خود را فعلاً کنترل می کردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خانم دم گرم که با شرکت در رای گیری خود خیلی چیز ها را برایمان روشن کردید ، معنی دموکراسی ، آزادی ، حقوق بشر ، ریشه داعش ، سطح درک معاندان ، تعریف تفتیش عقاید ، وادار کردن به خود سانسوری ، قدر و قیمت مملکت خود ، تعریف از قرون وسطی ، وطن دوستی و میزان درایت وطن دوستان مدعی که سر در آخر دشمنان دین و دنیای ما دارند .
این فیلم کوتاه کار صد فیلم و کنفرانس و جلسه توجیهی را کرد و شما با این سخنان پر مغز خود آخرین میخ های تابوت منافقان و غرپ پرستان را زدید ، آفرین و ماشا ء ا.. از این بهتر نمی شد ، اگر گوش شنوا و چشم بینا باشد . کاش این فیلم را بارها و بارها در رسانه های خارجی منتشر می کردند و یا در فضای مجازی چنان دست به دست شود تا روسیاهان عالم بهتر و بیشتر معرفی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۸ ۰۳ تير ۱۴۰۰
معنی حقوق بشر و دمکراسی را در غرب فهمیدیم خودشان را رسوا کردند این سلطنت طلب ها و منافقین همیشه تا کوچک ترین اتفاقی در ایران می افتد بوق و کرنا می کنند که به اصطلاح طرفدارهم وطن خود هستند که رژیم ایران ضدحقوق بشر است و ما طرفدار انسانها و هموطنانمان هستیم دستشان رو شد فقط شعار می دهند این نامردها و مردم را اغفال می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۴۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
مرگ برمنافق جانم فدای وطنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اینا همش زیر سر امریکا اسراییل نمیذاره مردم اروم قرار داشت باشن
Canada
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
فقط یک لحظه مجسم کنید
خدای نکرده
زبانم لال بشه
این داعشی ها به قدرت برسند
چه به روز ملت میاورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۳ تير ۱۴۰۰
باید ایران حسابی پیگر این قضایا باشد و درس عبرت انگیز به عاملان بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
گور به گور های منافق وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
جفتکی شدن منافقان بیشرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
ببینید ، اون منافقین وحشی ی طرف
یکی نیست بگه ، شما که میدونی اونا وحشی اند چرا خودت رو انداختی وسط اخه ، جان شما بسیار مهم تره تا رای دادن . مخفیانه هم می‌تونستید رای بدید ،
البته باز ممنون ، که وحشی بودنشون رو نشون دادید ، ولی اینکار برای خودتون خطرناک بود ، با سپاس
Canada
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
وظیفه پلیس است که از رای دهندگان محافظت کند
کشوری که مدعی حقوق بشر و ازادی است
چرا جلوی این داعشی های بی ادب و بی کلاس را نگرفته
حتی به ازادی که بطور دورعین مدعی اش هستند
احترام نگذاشته
فقط ببینید .چه جنایتکارانی هستند
حتی به ادعای خودشان ...ازادی ...احترام نمیگذارند
یک عده پیشمان .دروبدر هستند که تحت سخت ترین شرایط زندگی میکنند و ملت و دولت ایران زمین را مقصر میپندارند
که توهمی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
درود بر شرف شما ایرانیان با غیرت که هر کجای دنیا باشید ایرانی بودن خود را نشان می دهید آن شاء الله این خانواده عزیز در سلامتی و شادی باشند .
Canada
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
ترابخدا ببینید چه وحشی ها میخواهند برایمان ازادی
دورعین بیاورند
اگر مدعی حقوق بشر و ازادی دورعین هستید
پس الان هنوز به جایی نرسیده اید
جلوی مهمترین حقوق بشر و ازادی را با چماق گرفته اید
واقعا شرم اور است
چه کسانی شعار دورعین حقوق بشر و ازادی را میدهند
یک مشت جیره خوار و مزدورایند که
اگر این اعمال شیطانی را نکنند
حقوق نجومی و اقامت شون را لعو میکنند
از زیر زمین البانی برای گرفتن عکس در سایت ها امده اند
وای به روزی که این فسیل ها به قدرت برسند
اینشالله در جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
تویی که دم از وطن میزنی خوب خودتو گذاشتی به جای ی ایرانی داخل کشور ببینی چه زجری میکشد گرانی فقر اختلاس اعتیاد فساد مسئولین .راست میگی بیا بمون تو ایران با درد مردم شریک شو بعد بگو رای میدم کشورم در امنیت باشه من شخصاً مخالف بی احترامی به ایرانی هستم .ولی توکه دم از رای دادن میزنی باید بیایی ایران درد این مردم را بفهمی بعد . راست میگی وطن دوستی و ا سرمایه تو برداشتی بردی تو کشور بیگانه بکار گرفتی ایران برات سودی نداشت؟
Iran (Islamic Republic of)
رباطی
۲۰:۰۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
هرکسی یجایی رو برا زندگی انتخاب میکنه. ببخشید ک این حرفو میزنم حتی ی آدم روستایی بخاد پیشرفت کنه شهر رو برا زندگی و پیشرفت انتخاب میکنه حتما این خانواده هم برای پیشرفت بیشتر اونجارو انتخاب کردن دلیل نمیشه ک بگیم بیا درد مردم رو ببین, اون مسئول کار خودشه و بهترین راه دفاع از هموطناش رو انتخاب کرده وگرنه این خانواده میتونستن راحت مثه بقیه باشن ,ولی بی حرمتی رو ب جون خریدن و الان از ترس دارن با استرس ادامه زندگیشونو میدن یکم با انصاف باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
قضاوت کردن خوب نیست حتما دلیل خاص خودشون رو دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
کاملا مشخص است که افرادی که رای نمی دهند و یا رای بد دادند، باعث همه ی این مشکلات اقتصادی و ... هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
چه ربطی داشته. شما باید دقت میکردی که فرد مناسب و انقلابی را در مسند ریاست جمهوری انتخاب کنی نه فرد غربگرا
Iran (Islamic Republic of)
رباطی
۱۷:۵۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اگر ایرانی هستی ایران دوست داری
انگلیس چکار میکنی برگرد ایران هموطن
ببین بقیه چه زجر میکشن از اون آدم مطمن که رای دادی بهش
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۲۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
نمیدونم چرا خارج رفتن قسمت ما نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
قنبر
۱۷:۱۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
درسال۱۳۸۸وسال۱۳۹۸همزمان باگرانی بنزین همین جنایتکاران بودن وارد ایران شدند مردم رادعوت به اغتشاش کردن روزی که هواپیما اوکراینی سقوط کردهمین داعشی های وطنی بودن آمدن ایران اغتشاش کردن.خانم هموطن دقیقأ دارن توضیح میدهند میگن اینها به ایران هم رفت وآمد دارن داخل ایران کسی با آنان کاری نداردهمه پست ها وپیام های اهانت به نظام وجمهوری اسلامی ورهبری دست پخت همین جنایتکاران هستند اهانت کنندگان در اینستاگرام.وسایرپیامرسانها همین داعشی های وطنی هستند اگر موفق بشوند یکرروزی ایران بیایند همه ما ملت را سر میبرن.تاسفارت انگلیس درایران فعال باشد این جرایم داعشی های وطنی وجود دارد... انگلیس خبیص کارش اختلاف وتفرقه هست.ما ملت ایران باید هوشیار باشیم فوری به هردعوتی برای تجمع گوش ندهیم.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۰۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
درود به شما وطن دوستان درود به شما که باغیرت وبا شرف هستید و درود به شما که در روز جمعه با شجاعت پای صندوق رای رفتیید تا نشان دهید در هر کجای این عالم باشید ایرانی هستید ودلتان برای ایران می‌تپد ما ایرانیان داخل نشین به شماها افتخار میکنیم که همچون رزمندگان 8سال دفاع مقدس از ایران دفاع کردید ومکنید خداوند پشتو پناهتان باشد
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۰۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
درود به شما وطن دوستان درود به شما که باغیرت وبا شرف هستید و درود به شما که در روز جمعه با شجاعت پای صندوق رای رفتیید تا نشان دهید در هر کجای این عالم باشید ایرانی هستید ودلتان برای ایران می‌تپد ما ایرانیان داخل نشین به شماها افتخار میکنیم که همچون رزمندگان 8سال دفاع مقدس از ایران دفاع کردید ومکنید خداوند پشتو پناهتان باشد
Germany
یافا
۱۶:۴۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خواهر عزیزم شما مدافع حریم و حرم ایران شدین و این بالاترین افتخار واسه هر ایرانی هست,جای شما عزیزان خارج از وطن تو قلب ماست❤️❤️❤️امروز غرب از اتحاد ایرانی ها میترسن و البته ترسشون کاملا بجاست چون قراره ایران متحد و قوی غرب رو به زانو زدن در مقابل خودش وادار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
حالا برید سنگ اینارو به سینه بزنید که برگردن به کشور.....
آقای رییسی گفتن ایرانیان عزیز و با شرف برگردن ....
نه این منافق های پست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
ایران باید تمام منافقین رو هر کجای دنیا که باشن حذف کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
لعنتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
لعنت بهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
لعنت به منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خدا لعنت كند منافقان و بدخواهان ايران را ….
Iran (Islamic Republic of)
عبوس
۱۶:۱۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
دشمنان ایران چقدر زبون هستند که دست به چنین اقداماتی میزنند و با حمایت غرب
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۵۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اتفاقی که در انگلیس رخ داد یک هزارم چهرۀ واقعی این دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داد ، اینها در شرایطی این اعمال جنایتکارانه را انجام می دهند که هنوز برای تصاحب قدرت سعی می کنند مزورانه خود را دوستدار مردم و طرفدار دمکراسی و احترام به حقوق و نظر مردم وانمود نمایند ، اما خدا را هزاران بار شکر که چهرۀ واقعی اینها روز بروز برای مردم جهان بیشتر شناخته تر می شود ، ملت ایران که اینها را خوب می شناسند و این چیزی نیست جز عنایت الهی . و چه حکیمانه فرمود امام صادق علیه الصلوه و السلام که ؛ الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی.. ، خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها آفرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
حالا ببینید طرفدارن آزادی حقوق بشر و آزادی بیان چطور خودشونو نشون میدن


تا کی در مقابل این حیوانات کثیف ساکت بمونیم که جامع جهانی بهمون چیزی نگه
Iran (Islamic Republic of)
محمد کریمی
۱۵:۳۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
درود بر ایران و ایرانی با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۳ تير ۱۴۰۰
من نفهمیدم این کامنت چرا باید منفی بخوره؟مگه درود فرستادن بر ایران و ایرانی بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
آنهایی که منفی دادن از همون منافقین کثیف هستند
Canada
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
این منفی ها را فسیل ها و زیر خاکی های البانی میدهند
تنها کاری که از کهریزک ها میاید
شایعه درست کردن .تهمت زدن و حمله لفظی بی ادبانه به ایران و ایرانی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
واقعا چرا اونا به میتونن به راحتی به ایران رفت و آمد داشته باشن !!!!
خدا لعنت شون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۵:۰۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
بنازم به غیرت زنان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
آقا ساسان، بی غیرت هایی هم پیدا میشن که به نظرت رأی منفی می‌دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خانم اگه خیلی وطن پرست بود میموند تو کشورش . ایشون که مایه دارن و اقامت انگلیس که گرون ترین هزینه هارو داره گرفتن چرا باید برای ما تصمیم بگیره ؟ ادمی ک وطن پرست باشه تا اخر عمر تو کشور خودش میمونه نه اینکه بره خارج و بعد دم از وطن پرستی بزنه .
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۵:۰۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
لعنت و نفرین فراوان بر مرده و زنده خاندان نجس پهلوی و مجاهدین خلق و امثالهم.الهی آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
قابل توجه عاشقان و شیفتگان ( دموکراسی ) غربی
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خداقوت و احسنت به شما که در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام جانانه مقاومت و مجاهدت دارید.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۴۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خدا لعنتشان کنه اونها رو به اذن خدا از روی زمین نحو کنه
افرین شیر زن ایرانی ما شما وخانواده شما افتخار میکنیم که در کشور کفر از استقلال وتمامیت کشورت دفاع کردین ما به شما افتخار میکنیم وبه خود میبالیم باید در هر کشوری باشیم اجازه ندهیم کسی به مملکت وبه ملت ما تو هین کنه اگر جواب باقتدار ندهیم فکر میکنند ما ضعیف وخوار وذلیلیم اما کور خوندن ایرانی هر کجای دنیا باشه ترسی نداره چون خدا با اوست وخواهذم نترس خدا باتو وخانوادهات است مکر کردن خدا مکرشان رو خنثی کرد واین کار بسیار ژشتشان وفیلم در سراسر ایران وجهان پخش شد این انگلیس مزدور ادعای حقوق بشر وازادی داره اینه افربن بر فرزندان غیور ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
باید پلیس انگلیس به طور جدی با عوامل این حمله وحشیانه و تروریستی برخورد کند