مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: به بیش از ۵۰۰ حادثه دیده، طی ۲۷۶ عملیات امدادگران هلال احمر در بهار امسال امدادرسانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به انجام ۲۷۶ عملیات امدادو نجات طی بهار امسال گفت: طی این عملیات ها به بیش از ۵۰۰ نفر حادثه دیده با تلاش امدادگران هلال احمر امدادرسانی شده است. 

او با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر طی سه ماهه گذشته دچار حادثه شدند، افزود: بیشترین پوشش امدادی مربوط به حوادث جاده‌ای با ۱۷۵ عملیات امدادونجات در محور‌های مواصلاتی استان کرمان است.

فلاح عنوان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر موفق به نجات ۷۳ نفر در عملیات نجات و رهاسازی شدند که از این میان، ۴۱ مصدوم برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل و ۳۲ مصدوم نیز به شکل سرپایی مداوا شدند.

او با اشاره به انتقال ۶ حادثه دیده به وسیله بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمان طی حوادث سه ماهه گذشته تصریح کرد: این عملیات‌های امداد هوایی در بیش از ۲۰ ساعت پرواز انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در این ماموریت‌ها، ۳۲۸ تیم، شامل هزار و ۶۱ نیروی عملیاتی و ۱۷۰ دستگاه آمبولانس به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار