مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی برابر گل گهر محکوم به برد هستیم و امیدوارم پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد ماجدی مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: تیم گل‌گهر پس از تیم سپاهان، ثروتمندترین تیم کشور بوده و از پشتیبانی مالی خوبی برخوردار است.

او ادامه داد: اکثر بازی‌های گل‌گهر را بررسی کرده‌ و نقاط ضعف و قوت این تیم را پیدا شناسایی کردیم و با توجه به این موارد امیدوارم بتوانیم یک استراتژی خوب را پیاده کنیم و با تمرکز و با تلاش بیشتری که به کار می‌گیریم بتوانیم پیروز میدان شویم.

ماجدی بیان کرد: در حال حاضر گل‌گهر سیرجان در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و امیدوار به کسب سهمیه است. این تیم در نیم فصل خود را تقویت کرده است و در بازی پیش‌ رو دو تیم برای پیروزی به میدان می‌روند.

مربی استقلال گفت: استقلال محکوم به برد در این بازی است و بازیکنان استقلال هم‌ قسم شده‌اند پیروز میدان باشند و هواداران را خوشحال کنند.

ماجدی گفت: خط دفاع ما بسیار مستحکم است و هماهنگی‌های لازم روز به روز بیشترمی‌شود و امیدوارم خط دفاعی ما جلوی حملات گل‌گهر را بگیرد و ما را پیروز میدان کند.

او درباره تعداد محرومان و مصدومان این تیم بیان کرد: وریا غفوری و رشید مظاهری یک آسیب‌دیدگب جزئی دارند که با تلاش کادر پزشکی در تلاش هستیم آمادگی لازم را به دست بیاورند.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره حضور اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه گفت: من دباره هیئت مدیره صحبتی نمی‌کنم، اما امیدوارم هیئت مدیره بتواند آرامش را به استقلال برگرداند و بار سنگین کادر فنی را کم کند.

ماجدی افزود: ما از زاهدی‌فر می‌خواهیم یک قضاوت عادلانه داشته باشد و بازیکنان هم همکاری لازم را داشته باشند تا همه چیز به درستی پیش برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار