رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: کنکور سراسری ۱۴۰۰ در ۵ گروه آزمایشی با حضور بیش از یک هزار داوطلب در این شهرستان برگزار می‌شود.

سید صالح فاضلی رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان در تشریح آمار کنکور سراسری در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک هزار و ۹۳۳ نفر داوطلب در شادگان در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به مدت ۴ روز در شادگان برگزار می‌شود، افزود: از مجموع این تعداد داوطلبان ۵۹ نفر در گروه آزمایشی هنر، ۱۱۷ نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، ۹۸۸ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۶۲۷ نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی و ۱۴۲ نفر در گروه آزمایشی زبان شرکت می‌کنند.

فاضلی زمان آغاز رقابت کنکور امسال را چهارشنبه ۹ تیرماه اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد شرکت کنندگان در کنکور امسال تعداد یک هزار و ۱۳۵ نفر زن و ۷۹۸ نفر مرد هستند و اطمینان خاطر درخصوص رعایت اصول بهداشتی را به شرکت کنندگان می‌دهیم، زیرا برنامه ریزی‌ها برای ضدعفونی کردن حوزه‌های امتحانی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در دستورکار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.