فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: این دانشگاه منشور حرکت انقلابی را تدوین کرده و تمام برنامه‌های آینده دانشگاه بر همین اساس انجام می‌شود.  

امیر سرتیپ دوم علی اوجاقی فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  تمهیدات ایجاد شده در این دانشگاه برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: دانشگاه افسری امام علی ارتش جمهوری اسلامی ایران نخستین دانشگاهی بود که برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اقدام و همایش برگزار کرد.

وی ادامه داد: این بیانیه مسئولیت این دانشگاه را دوچندان می‌کند و پیشکسوتان ما در دانشگاه افسری امام علی توانستند در دوران دفاع مقدس هر آنچه فراگرفته بودند را به منصه ظهور برسانند و یک هزار و ۱۸۴ شهید را به کشورمان تقدیم کردند.

امیر اوجاقی اظهار کرد: آنچه در متن بیانیه گام دوم انقلاب آمده است و ماموریت دانشگاه افسری امام علی (ع) هم در داخل این متن به خوبی بیان شده است. هم در حوزه علم و دانش و هم در حوزه تربیت فرمانده در تراز تمدن اسلامی برای ارتش انقلابی است. ما در این دانشگاه منشور حرکت انقلابی را تدوین کرده‌ایم و تمام برنامه‌های آینده دانشگاه بر همین اساس انجام می‌شود.  

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش با بیان اینکه کار‌های مربوط به دوران ۵ ساله اول را طراحی کرده و برنامه را انجام داده ایم، اظهار کرد: بر همین اساس هم نیروی زمینی ارتش به دانشگاه کمک کنند تا بتوانیم برای ۴۰ سال دوم انقلاب یک افسر و مدیر جهادی، طالب اقدام، ولایت‌مدار و طالب شهادت را تربیت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار