۵ بازیکن مطرح دنیای فوتبال ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه‌های سابق خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز‌هایی که بازیکنان به یک باشگاه وفادار بودند و تمام دوران حرفه‌ای خود را در آن سپری می‌کردند، گذشته است. این تغییر از برخی جهات مفید است. باشگاه‌های مختلف دارای مدیران مختلف با فلسفه و روش‌های گوناگون هستند و یک بازیکن حق دارد چیزی را که فکر می‌کند مناسب او است انتخاب کند.

بعضی اوقات ممکن است بازیکنان بزرگ نتوانند بهترین عملکرد خود را هنگام بازی در یک باشگاه خاص ارائه دهند. این اتفاق ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. چنین بازیکنانی می‌توانند به باشگاه‌های دیگری بروند و در آن جا مهارت‌های خود را برای تبدیل شدن به یک بازیکن کامل‌تر افزایش دهند. اوضاع برای این بازیکنان ممکن است به گونه‌های مختلفی پیش برود، اما بازگشت آن‌ها به باشگاه‌های سابق اتفاق نادری است. در سال‌های اخیر چندین بار این اتفاق افتاده است و بازیکنان بزرگ به باشگاه‌های قبلی خود بازگشته‌اند. 

این اتفاق ممکن است تابستان امسال هم تکرار شود و در این گزارش به بررسی شرایط ۵ بازیکنی می‌پردازیم که ممکن است بار دیگر لباس تیم‌های سابق شان را بر تن کنند.

۱- کریستیانو رونالدو 

تقریبا هر سال بحث بازگشت رونالدو به منچستریونایتد مطرح می‌شود. طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، منچستر یونایتد پیشنهاد دستمزد سالانه ۲۰ میلیون یورویی به ستاره پرتغالی ارائه کرده است.

رونالدو آینده نامشخصی در یوونتوس دارد. این باشگاه در فصل اخیر سری A چهارم شد و به سختی جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. جورج مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو قرار است درباره آینده این بازیکن با یوونتوس مذاکرات فشرده‌ای انجام دهد. اگر او تصمیم به بازگشت به منچستریونایتد بگیرد، بدون شک در اولدترافورد از او به عنوان یک قهرمان استقبال می‌شود. رونالدو زیر نظر سر الکس فرگوسن به ستاره‌ای مطرح در منچستریونایتد تبدیل شد.

او جایگاه ویژه‌ای در قلب هواداران منچستریونایتد دارد و همین امر می‌تواند دلیلی بر مطرح شدن هر ساله شایعات مبنی بر بازگشت او به اولدترافورد باشد. 

۲- پل پوگبا 

پل پوگبا یکی از بمب‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. قرارداد فعلی پوگبا با منچستریونایتد در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و گمانه زنی‌ها درباره باشگاه آینده او زیاد است. شیاطین سرخ مصمم هستند پوگبا را حفظ کنند و گفته می‌شود پیشنهاد افزایش دستمزد بالایی به او داده اند.

یوونتوس تمایل زیادی به جذب مجدد پوگبا دارد و به نظر می‌رسد بهترین تصمیم برای منچستریونایتد دادن اجازه جدایی به بازیکن فرانسوی باشد، زیرا در غیر این صورت پوگبا فصل آینده به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و بدون پرداخت هیچ پولی اولدترافورد را ترک خواهد کرد. 

هواداران یوونتوس هنوز پوگبا را به خاطر بازی‌های خوبش در ۴ فصل حضورش در تیمشان دوست دارند. پس از جدایی پوگبا از منچستریونایتد رقابت سنگینی میان باشگاه‌های رئال مادرید و یوونتوس برای جذب این هافبک خلاق ایجاد خواهد شد. 

۳- آرون رمزی 

انتقال آرون رمزی به یوونتوس برای هیچ یک از طرفین فایده‌ای نداشت. اکنون نیز یوونتوس تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و باید در پرداخت‌های خود بازنگری کند. 

رمزی از زمان پیوستن به یوونتوس در تابستان سال ۲۰۱۹ یکی از پردرآمدترین بازیکنان این باشگاه بوده است. طبق گزارش کالچو مرکاتو یوونتوس قصد دارد تابستان امسال تغییراتی در تیم اعمال کند و رمزی یکی از بازیکنانی است که باشگاه ایتالیایی به دنبال قطع همکاری با او است. 

گفته می‌شود که این بازیکن ولزی دنبال بازگشت به باشگاه سابق خود، یعنی آرسنال است و قصد دارد برای پیوستن به این تیم دستمزدش را کاهش دهد. 

رمزی بازیکنی مورد احترام در شمال لندن است، زیرا ۳۶۴ بازی برای توپچی‌ها انجام داده و ۳ بار با این تیم قهرمان جام حذفی شده است.   

۴- کینگزلی کومان 

کینگزلی کومان در فصول اخیر عملکرد مطلوبی داشته است. بایرن مونیخ تلاش کرده تا برای تمدید قرارداد با بازیکن ۲۵ ساله خود به توافق برسد، اما مذاکرات به دلیل درخواست مالی بالای مدیر برنامه این بازیکن به تاکنون بی نتیجه مانده است. 

کومان  فصل گذشته بازیکن مهمی برای بایرن مونیخ بود و چندین باشگاه بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط قرارداد او هستند. در این میان مدیران باشگاه پاری سن ژرمن نیز به دنبال جذب مجدد او هستند. 

کومان قبل از پیوستن به یوونتوس، یک فصل در تیم بزرگسالان پاری سن ژرمن بازی کرد. پاری سن ژرمن به دنبال تقویت خط حمله خود است و در صورت جدایی کومان از بایرن مونیخ، پاریسی‌ها شانس بالایی برای جذب او دارند.


بیشتر بخوانید 


۵- رناتو سانچز

رناتو سانچز ۲۳ ساله است، اما او طی ۵ سال گذشته تجربه‌های زیادی کسب کرده است. سانچز در نوجوانی نوید ظهور یک استعداد بزرگ را داد و همین موضوع باعث شد تا بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۶ با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو او را جذب کند. 

سانچز با تیم ملی پرتغال در همان سال قهرمان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شد. او یکی از مهمترین بازیکنان پرتغال در مسابقات یورو بود و توانایی‌های بالای این بازیکن باعث تحسین اهالی فوتبال شد. با این حال او در عرصه باشگاهی آنچنان که انتظار می‌رفت موفق نشد و در طول ۲ فصل ۵۳ بار برای بایرن مونیخ به میدان رفت.

پس از آن بایرن مونیخ تصمیم گرفت با قراردادی قرضی او را به سوانزی سیتی بفرستد، اما سانچز با بازی‌های ضعیف خود در این تیم نشان داد با نوجوان مستعد سال‌های گذشته فاصله زیادی دارد. 

این هافبک جوان که در حال حاضر برای لیل بازی می‌کند، در بازی مرحله گروهی یورو مقابل آلمان، با وجود شکست پرتغال عملکرد خوبی داشت و  نشان داد که او واقعا در مسیر احیا شدن است. طبق گزارش رسانه‌های آلمانی، بایرن مونیخ در حال بررسی احتمال بازگشت سانچز در نقل و انتقالات تابستانی است. اگر او دوباره به بوندسلیگا برگردد، این انتقال، بازگشت هیجان انگیزی برای ستاره جوان پرتغالی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار