ستاره تیم ملی انگلیس در ارتباط با بازی مقابل تیم ملی آلمان در جام ملت های اروپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارکوس رشفورد، ستاره تیم ملی انگلیس در ارتباط با مسابقه سه شنبه شب این تیم مقابل تیم ملی آلمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) اظهار کرد: ما می‌دانیم که برای قهرمانی در این تورنمنت باید تمام بزرگان را شکست دهیم و بهترین عملکرد را از خودمان ارائه دهیم. می‌خواهیم با روش انگلیسی، آلمانی‌ها را شکست دهیم و فوتبال خوبی را از خود به نمایش بگذاریم و با ایجاد موقعیت فراوان آن‌ها را شکست دهیم.

رشفورد ادامه داد: ما در موقعیتی قرار گرفته ایم که این شانس را داریم تا بخشی از تاریخ شویم. تمرکز اصلی ما روی پیروزی در این بازی است و در صورت شکست آلمانی‌ها تاریخ ساز می‌شویم. سال‌ها است که تیم‌های بزرگ این طور به یاد آورده می‌شوند. ترس از گذشته هیچ فایده‌ای ندارد. نمی‌توانید برگردید و آن را تغییر دهید. ما باید بجنگیم و برای کشورمان پس از سال‌ها افتخار آفرینی کنیم.

رشفورد در ۳ بازی تیم ملی انگلیس در دور گروهی یورو ۲۰۲۰ به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و در بازی روز سه شنبه برابر آلمان نیز با وجود مصدومیت کهنه خود، می‌تواند انگلیسی‌ها را در این دیدار همراهی کند.

تیم ملی انگلیس سه شنبه شب در چارچوب آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ به مصاف تیم ملی آلمان می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار