نیسان، محصول جوک Rally Tribute را به بازار ارائه می دهد که آماده برای شرکت در مسابقه است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیسان جوک Rally Tribute پنجاهمین سالگرد پیروزی ۲۴۰Z در رالی آفریقای شرقی که در سال ۱۹۷۱ اتفاق افتاد را جشن می‌گیرد. برای ادای احترام به این ماشین مسابقه، جوک امکانات بی نظیری مانند اتومبیل رالی که از بدنه‌ای قرمز و سیاه تیره استفاده می‌کند، را اضافه می کند.

جوک اکنون با الهام از اتومبیل رالی سال ۱۹۷۱، دارای ارتفاع سواری بالا و گلگیر قدرتمند است که باعث می شود لاستیک‌های عظیم به خوبی نمایان شوند. اصلاحاتی در قسمت جلو و عقب ایجاد شده است تا از برآمدگی‌ها بکاهد. یک جفت لامپ LED دایره‌ای به کاپوت متصل می‌شود و قفسه سقف نیز دارای چراغ‌های LED است. در دریچه عقب شیشه‌ای وجود ندارد که باعث می‌شود یک جفت لاستیک یدکی کاملاً بزرگ داشته باشید.

نیسان تولید Juke  را برای بازار آمریکا متوقف کرد و Kicks را جایگزین آن کرد. آخرین نسل برای سال مدل ۲۰۲۰ در اروپا معرفی شد. ابعاد این مدل نسبت به نسل قبلی رشد کرده و این امکان را برای کابین بزرگتر برای کشش مسافران فراهم می‌کند. این پیشرانه دارای یک موتور ۱.۰ لیتری توربوشارژ سه سیلندر با قدرت ۱۱۲ اسب بخار (۸۴ کیلووات) است. یک اتوماتیک شش سرعته دستی و هفت سرعته دو کلاچه در دسترس است.

نیسان جوک Rally Tribute ادای احترامی به برنده رالی 240Z

کانسپت Juke Rally Tribute فقط در رندر‌ها وجود دارد، اما نیسان آن را با استفاده از پیشرانه هیبریدی تصور می‌کند. ایده این است که گشتاور لحظه‌ای حاصل از موتور الکتریکی عملکرد مدل را افزایش می‌دهد. در سال ۱۹۷۱، یک دستگاه ۲۴۰Z با رانندگی Edgar Herrmann با ناوبر هانس شولر برنده رالی سافاری در آفریقای شرقی شد. این اتومبیل دارای ارتفاع سواری بالا و لاستیک‌های پهنی بود تا بتواند زمین ناهموار را اداره کند. یک لامپ سه گانه روی کاپوت و یک کانون توجه بر روی ستون A راه را روشن می‌کند.

نیسان جوک Rally Tribute ادای احترامی به برنده رالی 240Z

رقبای راننده ۲۴۰Z نیز در مکان‌های دوم و هفتم این رالی قرار گرفتند. نیسان جوک را در سال ۲۰۱۳ بازسازی کرد و آن را در مجموعه میراث این شرکت در زاما، ژاپن قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار